Akademisk vs "vanlig" dressyr??

Sv: Akademisk vs "vanlig" dressyr??

Av vilken anledning? Jag kan hålla balansen utan det. Och styra med det är inget som min häst tränats till så då tror jag att det kommer att läggas för mycket vikt på det istället för att lära mig hur jag ska träna. ;) Jag kan dock ha lina över nosen om hon vill att jag med "tyglar" ställer honom.

Oj då, jag läste lite slarvigt, såg inte att du brukade rida hästen helt utan hjälpmedel på hals& huvud. Enklast är väl som någon skrev att ringa och fråga Hanna om det är ok på hennes kurs?
 
Sv: Akademisk vs "vanlig" dressyr??

Jo det får bli så. Ska ringa och höra med min väninna. :bow:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 313
Senast: IngelaH
·
Hästvård Någon som varit med om liknande? Har ett sto som knappt aldrig varit sjuk eller skadad, tills hon för ett år sedan skadade sig rejält...
Svar
17
· Visningar
2 799
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 260
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan (Vet inte om detta är rätt tråd, men provar) Hej! Jag är en 19 årig tjej som verkligen vill rida och tävla på den högsta nivån i...
Svar
9
· Visningar
2 201
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp