Akvarietråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollat nu. Det gick för 663kr för båda. Så lite andra avgifter

Jag förstår fortfarande inte vad det är som kostar €5.50 och vad som kostar drygt sexhundra spänn. 😅 Menmen, det är sent, jag släpper det. Det blir nog min fiskshop som får importera om jag vill ha en fancy kampfisk hur som helst. :) Tack för infon!
 
Jag förstår fortfarande inte vad det är som kostar €5.50 och vad som kostar drygt sexhundra spänn. 😅 Menmen, det är sent, jag släpper det. Det blir nog min fiskshop som får importera om jag vill ha en fancy kampfisk hur som helst. :) Tack för infon!
Transhipping per fisk kostar 5.50. Sedan tillkommer avgifter som ompacketering mm
Använder mig av samma i Tyskland, han är bäst på det
 
Håller äntligen på att bygga upp mitt nya akvarium är så taggad men irriterad på att inte fixat täckglaset tidigare, måste beställa nu så jag kan få igång det snarast
DSC_1679.JPG

Är inte helt säker på bakgrunden men tror det blir den som är där nu
 
Var och snokade runt hos min akvarieman idag, han har så många roliga fiskar

Jag vågar inte shoppa loss helt till mitt lilla 125 liters. Men några rengbågsguppies blev det ändå. Jag är försiktig med småttisar då paletterna är bitska, men guppisarna kommer att flytta in i växterna och paletterna har boat in sig bland snäckorna vid pumpen. Så håller tummarna för att det ska gå bra.

Räkorna har varit ute på promenad i alla fall, de bor i sin mossboll, och syns nästan inte.
 
Kan man ha canvastavlor ovanför akvariet?
Det är ju lock på det men lite fukt bör väl dunsta från det ändå tänker jag. Är det någon fara för tavlorna? 🤔
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
55 56 57
Svar
1 135
· Visningar
42 473
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 016
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 599
Senast: Breaktown
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 124
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp