Bukefalos 28 år!

Alla hundägare som jobbar 100% varje vecka

Sv: Alla hundägare som jobbar 100% varje vecka

Om du hade bott nära mig hade vi kunnat hjälpas åt. I sommar ska jag nämligen jobba 100 procent men på oregelbundna tider, så jag letar dagmatte nu. Övriga tiden på året har jag mycket tid över så jag har funderat på att erbjuda mina tjänster till någon för att sedan kunna få lite nytta av den andras tjänster.
Ett tips annars är att gå in på blocket o kolla. Det finns seriösa företag som kan hjälpa en om man är beredd att betala en slant.
 
Sv: Alla hundägare som jobbar 100% varje vecka

Dottern är hemma vissa dagar hos hunden. Andra får hon vara i stallet med katterna som hon älskar. Sedan släpps hon ut av stalltjejerna när det kommer.
 
Sv: Alla hundägare som jobbar 100% varje vecka

Min är med på jobbet. Jobbar på en kyrkogård så mestedels ligger han i fikarummet (ett litet stenhus) där han har utsikt över kyrkogården om han vill. Vi sitter ju där och äter, och så tar jag ut honom ett par gånger under dagen. Är det fint väder brukar han ligga och slappa i gräset och titta på när jag jobbar...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ska ta emot en omplacerings hund men först ska jag få möjlighet till en prövotid. Ägaren vill inte kunna ta tillbaka hunden...
2
Svar
21
· Visningar
2 133
Senast: Migo
·
Hundhälsa Hej! Vår hund (Sankt Bernhard 75 kg, snart 3 år) har troligtvis dragit av korsbandet och vi väntar nu på tid till ortoped och ev...
2
Svar
25
· Visningar
3 118
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Skulle vilja veta om någon av er har eran hund utomhus i hundgård året om? Var intresserad av polarhund, men hört de ska vara svåra att...
2
Svar
23
· Visningar
2 681
Senast: gammalek
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 752
Senast: alicegard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp