2 av 8 hyllor klara i linnegarderob, ska nog försöka ta rensning av sängkläder idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sälj i bulk?Jag funderar på att sälja av alla mina tyger och Pysselmaterial.
Har absolut noll intresse för att sy och skapar ingenting. Allt som bara ligger ger mig mest bara ångest pga kaos.
Men hur hittar man ork att fota och mäta typ tre skåp fulla med tyg?![]()
Så köparen vill behålla varan och få pengarna tillbakaBajs. Vinted godtog reklamationen, men köparen vägrar skicka tillbaka.
Verkar så.. skrev till kundtjänst som svarade att jag ska gå antingen vara eller pengar inom fem dagar. Men jag undrar jag, hen har ju reklamerat och fått tillbaka sina pengar? Jag tyckte det var på felaktiga grunder, men vinted svarade inte på det.Så köparen vill behålla varan och få pengarna tillbaka![]()

Lycka till!Börjat projekt ”Rensa pysselrummet” och rensat ut en rejäl kartong full med diverse löst pyssel och garn som jag tänker skänka bort.
Kastat massor också, men än så länge så syns det knappt.
Målet är att gå från 4 fulla billyhyllor med tyg till max 1. Och minska den stora kallaxen med pyssel, till att rymmas i en Billy.
Önska mig lycka till!![]()
Varför oschysst?Nu har jag fått tillbaka det där jäkla paketet från Polen och vet inte riktigt hur jag ska göra. Eftersom skorna såldes så extremt fort och lätt så vill jag lägga ut dem dyrare, men det blir ju oschysst mot den förra köparen![]()
För hen köpte ju skorna för ett billigare pris så egentligen borde jag erbjuda hen att köpa om dem för samma prisVarför oschysst?
Jag hade gjort så om det var att paketet kommit tillbaka utan att denne fått möjlighet hämta ut det. Ev lagt ut den för högre men erbjudit denna originalpriset.För hen köpte ju skorna för ett billigare pris så egentligen borde jag erbjuda hen att köpa om dem för samma pris