Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 5

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 74 338

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick sålt en back on track fuskolle. Tyckte den var värdelös så sålde den billigt. Hon fick dessutom pruta ner lite extra. Ska åka och posta den idag.
Det är så smidigt på posten i grannorten. Bara att skanna och skriva ut själv, så lägger de in det i systemet sen. Går så mycket snabbare tycker jag.

Har post nord slutat med Vinteds gratispåsar? Jag får inte upp att välja det längre när jag ska hämta fraktetiketten.

Ingen nappar på mitt gratis bord med stolar. Får köra det till en secondhand. Frågat den i grannbyn om de tar emot men inte fått nåt svar. Får väl åka till tippen i huvudorten och ställa det i ge och ta containern. Vill bara bli av med det nu! Lite surt att vi måste betala för att bli av med det (= hyra släp)..

Ingen nappar på mitt gratis bord med stolar. Får köra det till en secondhand. Frågat den i grannbyn om de tar emot men inte fått nåt svar. Får väl åka till tippen i huvudorten och ställa det i ge och ta containern. Vill bara bli av med det nu! Lite surt att vi måste betala för att bli av med det (= hyra släp)..
Ni har inget freetrailer eller liknande i närheten?

Sålt två sommarklänningar. Kände att vädret inte är klänningsvänligt och har ingen lust att förvara dem en hel vinter så jag sänkte priset och när den ena då blev såld frågade jag om hon ville ha en till på köpet.
Det ville hon, hur bra som helst ju :bump:

Jag är på rensarhumör.
Men är fast på jobbet i många timmar till Och gissningsvis är rensarhumöret borta eller så är det omöjligt att hinna med när jag kommer hem sent i EM.

Rensning på arbetstid vore något. Som friskvårdstimmen vissa företag erbjuder.
Det är ju typ friskvård att rensa 😄

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar