Så mycket pengar finns inte nu så det är därför den andra går oservadKöpt en ny istället, 1700 kr på rea kostar den rosa i en av symaskinsbutikerna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så mycket pengar finns inte nu så det är därför den andra går oservadKöpt en ny istället, 1700 kr på rea kostar den rosa i en av symaskinsbutikerna![]()
Jag hade lätt kunnat göra en sån prutning om varan legat ute ett tag, lagom för att inte säljaren ska bli grinig över prutandet men en liten summa sparadFick helt random ett pussel sålt på Vinted igår, ska posta det snart. Blev lite taggad att lägga upp nytt nu.
Samtidigt lite störd på köparen som prutade TVÅ KRONOR. Liksom varför ens?!
![]()
Hellre pruta 10 kr åtminstoneJag hade lätt kunnat göra en sån prutning om varan legat ute ett tag, lagom för att inte säljaren ska bli grinig över prutandet men en liten summa sparadMen har insett här och på andra ställen att detta tydligen mest stör säljaren
Har fått nekat ja för 3 kr för något som legat ute ett halvår
![]()
Ska fundera på saken men då blir väl någon stött för skambudHellre pruta 10 kr åtminstone![]()
Japp och jappTack för era svar om mina frågor om vinted.
Om man sänker priset på en vara och det är folk som tryckt på hjärtst - får de ett meddelande då att det ät sänkt?
Jag tänker att det kan vara en bra strategi så folk ser annonsen igen.
Och för att sänka- går jsg bara in och ändrar på samma ställe där jag la in priset från början ?
Tack!Japp och japp![]()
Tack!Min jacka på vinted rör sig inte men låter den vara. Hur dum kn man vara? Jag kan inte längre ha den men det sitter djupt inne att bli av med den![]()
Tack!
Det fick mig att tänka ett varv till, så nu lade jag ut en vinterjacka på annons och en vårjacka kattloppisen ska få.
De har ju hängt i garderoben ett tag, och jag har trott att jag vill ha dem kvar, men jag använder dem ju inte ..![]()
![]()
Oj jag klarar inte av att ha så mkt glass i frysen...En låda i frysen blev genast väldigt mycket lättare när dessa fick flytta hem till mammas frys istället inför glasskalas imorgonbara den gula glassen som var äten ur + några bon bons, resten Oöppnade
Visa bifogad fil 180620
En låda i frysen blev genast väldigt mycket lättare när dessa fick flytta hem till mammas frys istället inför glasskalas imorgonbara den gula glassen som var äten ur + några bon bons, resten Oöppnade
Visa bifogad fil 180620
Jag äter i princip bara glass när det är varmtOj jag klarar inte av att ha så mkt glass i frysen...![]()
![]()
Det där hade jag ”rensat ut” på högst två dagarEn låda i frysen blev genast väldigt mycket lättare när dessa fick flytta hem till mammas frys istället inför glasskalas imorgonbara den gula glassen som var äten ur + några bon bons, resten Oöppnade
Visa bifogad fil 180620
Samma här!Det där hade jag ”rensat ut” på högst två dagar![]()