Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 5

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 74 336

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpt en ny istället, 1700 kr på rea kostar den rosa i en av symaskinsbutikerna 😂
Så mycket pengar finns inte nu så det är därför den andra går oservad 😕 men en vän som är duktig hade äntligen möjlighet att hjälpa mig med dem på fredag! Jag kanske ska skriva om att cykeln behöver servas också och se om någon cykelkunnig dyker upp imorgon :angel:😂

Fick helt random ett pussel sålt på Vinted igår, ska posta det snart. Blev lite taggad att lägga upp nytt nu.

Samtidigt lite störd på köparen som prutade TVÅ KRONOR. Liksom varför ens?!

🙌🏻
Jag hade lätt kunnat göra en sån prutning om varan legat ute ett tag, lagom för att inte säljaren ska bli grinig över prutandet men en liten summa sparad;) Men har insett här och på andra ställen att detta tydligen mest stör säljaren :bag: Har fått nekat ja för 3 kr för något som legat ute ett halvår:D

Tack för era svar om mina frågor om vinted.
Om man sänker priset på en vara och det är folk som tryckt på hjärtst - får de ett meddelande då att det ät sänkt?
Jag tänker att det kan vara en bra strategi så folk ser annonsen igen.
Och för att sänka- går jsg bara in och ändrar på samma ställe där jag la in priset från början ?

Tack för era svar om mina frågor om vinted.
Om man sänker priset på en vara och det är folk som tryckt på hjärtst - får de ett meddelande då att det ät sänkt?
Jag tänker att det kan vara en bra strategi så folk ser annonsen igen.
Och för att sänka- går jsg bara in och ändrar på samma ställe där jag la in priset från början ?
Japp och japp 👍

Min jacka på vinted rör sig inte men låter den vara. Hur dum kn man vara? Jag kan inte längre ha den men det sitter djupt inne att bli av med den :rofl:

Bytt brt 2 tekannor mot äpplen & morötter till hästarna

Ska straxs lägga ut ett Hurtta täcke. Ena spännet är trasigt men fungerar tänkte om någon ville ha det billigt billigt och laga själv. Eller så skänker jag bort det.

1 kasse lämnades på återvinningen idag med gamla mössor och handskar

Mamma har dessutom gjort ett rejält röj. Igår hämtade jag 2 halva sopsäckar med kläder till återbruket, 2 halva till skräp och 2 kassar med böcker.

Hon ska byta garderober så nu har hon ytterligare 6 sopsäckar med kläder som delats upp i skänka och slänga :)

Min jacka på vinted rör sig inte men låter den vara. Hur dum kn man vara? Jag kan inte längre ha den men det sitter djupt inne att bli av med den :rofl:
Tack!

Det fick mig att tänka ett varv till, så nu lade jag ut en vinterjacka på annons och en vårjacka kattloppisen ska få.
De har ju hängt i garderoben ett tag, och jag har trott att jag vill ha dem kvar, men jag använder dem ju inte .. :o :crazy:

En låda i frysen blev genast väldigt mycket lättare när dessa fick flytta hem till mammas frys istället inför glasskalas imorgon 😂 bara den gula glassen som var äten ur + några bon bons, resten Oöppnade 😅
IMG_20260130_151542.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar