Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpte tallrikar för ett tag sedan som skickades. De hade någon räfflad kartong/wellpapp mellan tallrikarna, och var inlindade i flera varv med bubbelplast med lite större bubblor på typ 2 cm kanske, ihoptejpade och nerstoppade i en kartong de inte kunde glida omkring i. Allt kom fram helt, så det borde funkaFick sålt fem av tio tallrikar. Bättre än förväntat ändå! Fick det jag ville ha för dem. Och så går ju lite bort till Traderas provision. Men jag är nöjd! Dock sjukt nervös över skickandet..
Var hittar jag sånt tro? Bubbelplast hade jag tänkt, det finns ju på Rusta.Köpte tallrikar för ett tag sedan som skickades. De hade någon räfflad kartong/wellpapp mellan tallrikarna, och var inlindade i flera varv med bubbelplast med lite större bubblor på typ 2 cm kanske, ihoptejpade och nerstoppade i en kartong de inte kunde glida omkring i. Allt kom fram helt, så det borde funka![]()
Om du har jula eller Dollarstore nära så rekommenderar jag att köpa bubbelplast där istället, dubbelt så mycket på rullen för mindre pengar.Var hittar jag sånt tro? Bubbelplast hade jag tänkt, det finns ju på Rusta.
Dollarstore finns, jag brukar undvika dem men kan göra ett undantag. Får kolla om de har papp också.Om du har jula eller Dollarstore nära så rekommenderar jag att köpa bubbelplast där istället, dubbelt så mycket på rullen för mindre pengar.
Wellpapp brukar också säljas på samma ställen dom bubbelplast.![]()
Ju mer irriterande köpare (sådana som ställer frågor där svaret redan står i annonsen tex)- desto mer silvertejp!Om ni får ett paket med mycket silvertejp, kan det vara jag som varit i farten![]()
Det är ingen som varit jobbig ännu, men vill ju att paket kommer fram helt!Ju mer irriterande köpare (sådana som ställer frågor där svaret redan står i annonsen tex)- desto mer silvertejp!
Prova!Mitt rensande har stannat av lite men i helgen fick jag sålt en pinnsoffa som stått och tagit plats, och sedan såldes två barnjackor via Tradera. Men hälften av kläderna blev inte sålda. Borde jag testa Vinted istället? Är det lättare att sälja kläder där? Och hur är det med barnskor; Vinted vs Tradera?
Jag har unnat mig att köpa in mailingbags för att skicka kläder i.Kanske en dum fråga, men vad använder ni oq det skicka kläder i tex?
Jag använder dels sparade begagnade sk mailingbags från när jag köpt saker, och så har jag även köpt på mig ett gäng mailingbags i olika storlekar. De brukar kosta ett par kronor styck, i alla fall där jag köpte senast.Kanske en dum fråga, men vad använder ni oq det skicka kläder i tex?
Får se om jag orkar sätta mig in i detProva!
Jag har många gånger blivit överraskad över allt jag fått sålt på vinted trots noll intresse på andra svenska säljkanaler. T.ex Vissa saker som inte är eftertraktade i Sverige säljs direkt till polen.
Sålde precis ett par barngymnastikskor på Vinted.
Ja med Vinted så blir det ju köpt när det blir köpt. Men jag brukar invänta tills flera saker blivit sålda, och oftast packa och skicka på helgenFår se om jag orkar sätta mig in i det
Jag startade om det osålda, har gott hopp om att få det sålt. Jag gillar ändå att sälja genom auktion eftersom jag kan samordna annonserna och planera utifrån när det passar mig att skicka och packa.
Det brukar registreras vid nästa terminal då, då det brukar scannas när det flyttas till nästa bil typLämnade in ett paket förut, men det verkar inte ha registrerats så som de andra har![]()