Om man inte tar bort det så syns det på ens profilMen hur kan man se vem det är? Jag har köpt en del på vinted och har ingen aning om vem jag köper ifrån.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man inte tar bort det så syns det på ens profilMen hur kan man se vem det är? Jag har köpt en del på vinted och har ingen aning om vem jag köper ifrån.
Men bilden som jag då skickat ser ut såhär...Sen skickade jag också in en smyckeställ. Jag skickade med en bild på hur det ska se ut då det består av några delar. Så jag la alla delar i en påse och la en bild på hur det ska se ut. Men först la de ändå ut tre olika annonser. Så då chattade jag med dem om la in bilden igen och sa att de skulle bygga ihop det enligt bilden. men nu har de lagt ut allt på en annons men ändå inte byggt ihop det. Nu ser det ut enligt bifogad bild.
Därför jag skippar Sellpy. Dom är dåliga. Gissar att den där hade sålts till Polen ganska snabbt via VintedMen bilden som jag då skickat ser ut såhär...
och det har varit massa annat strul.. så jag blir bara full i skratt nu...
Jag tycker också att det är så skönt att rensa! Trodde aldrig att jag skulle tycka att det var skönt att göra mig av med saker, men jag ser oerhört mycket fram emot att bo i en nybyggd lägenhet och faktiskt bara ha med de sakerna dit som jag vill ha. Det får vara värt att det tar orimligt lång tid att göra sig av med huset just nu.Reflekterar en del mellan varven och är så glad att jag tog itu med den här livsförändringen/rensningen.
Det är de små detaljer, som att göra sig av med barnens urvuxna kläder direkt istället för att spara på vinden. Att regelbundet och återkommande gå igenom hyllor och lådor för att se så inget onödigt tillkommit. Att få reflektera över ens beteende och varför vissa saker är så svåra att släppa.
Att sakta men säkert rensa bort sånt som inte gör mig glad utan mest tar plats.
Det har liksom spritt sig till övriga livet också, jag rensar bort sånt som inte gör mig glad utan mest tar onödig och negativ plats i min hjärna.
Men det tar tid. Förändring tar tid. Men åh så värt det.
Jag har sålt en hel del liknande på vinted. Men denna var inte i jättebra skick. Och då orkar jag inte sälja själv på vinted för då blir det massa frågor. Även om man lagt ut bilder så undrar folk. Och det orkar jag inte med. Så säljer bara själv det som är i bra skick för att slippa jobbiga människor.Därför jag skippar Sellpy. Dom är dåliga. Gissar att den där hade sålts till Polen ganska snabbt via Vinted
Vi skaffade det när barnen var små men det funkade inte som tänkt pga att ventilationen i vårt hus behöver åtgärdas (det kommer in luft där torkluften ska gå ut). Så det blev istället en väldigt dyr och opraktisk garderob. Nu har den åkt och jag ska sätta in en riktig garderob istället.
Jag funderar på vart en bokhylla skulle kunna ståHade tänkt fortsätta tömma sonens rum idag men vaknade urtrött och med huvudvärk så är inte särskilt pepp. Har fastnat i doomscrolling som inte är bra alls och verkligen inte konstruktivt alls..
Så, nu skriver jag att idag ska jag skruva isär sängramen och bära ut.
Nu är det befäst och jag kommer bli påmind att jag skrivit det så fort någon av er andra uppdaterar tråden.
Någon mer med rensningsplaner idag?![]()
Sadeln får inte plats i en flyttkartongLaddat upp ytterligare ett par ridstövlar, det första paret har 50 favorit markeringar. Har ytterligare att par att sälja, men har "bara" två kartonger som ridstövlar skulle kunna skickas i.
Borde kolla om sadeln får plats i en flyttkartong, så att jag skulle kunna lägga ut den också.