F

Fantasy

Någon som vet om Analycen är bra... De som sammarbetar med krafft?? :bump:
 
Sv: Analycen

Jag tycker att de fungerar bra. Finns även andra bolag som sysslar med analyser, sök i trådarna för att se vilka.
 
Sv: Analycen

Jag tycker de är bra men dyrare än Hjortenslab. De använda jag i år och är hel nöjd med dem. Deras hemsida: www.hjortenslab.se det kostade 395 kr.

Om du har klurat ur vem jag är.....f(ör jag tror jag känner dig :D är nästan 100a på det faktist. ) då kan du maila mig för du har mitt mailadress ;) då kan jag maila deras blnaketter som du behöver skicka med (finns förövrigt också på deras sida :p )

Visste inte att du hade köpt häst ju....varför har du inte berättat ???? :D

Om du inte vet vem jag är....kolla min
<----avatar honom måste du nog känna igen??
Kramis Jacky
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Analycen

Jacky skrev:
Jag tycker de är bra men dyrare än Hjortenslab. De använda jag i år och är hel nöjd med dem. Deras hemsida: www.hjortenslab.se det kostade 395 kr.

Om du har klurat ur vem jag är.....f(ör jag tror jag känner dig :D är nästan 100a på det faktist. ) då kan du maila mig för du har mitt mailadress ;) då kan jag maila deras blnaketter som du behöver skicka med (finns förövrigt också på deras sida :p )

Visste inte att du hade köpt häst ju....varför har du inte berättat ???? :D

Om du inte vet vem jag är....kolla min
<----avatar honom måste du nog känna igen??
Kramis Jacky
Din länk fungerar inte!!
 
Sv: Analycen

Jag har använt mig av AnalyCen och är nöjd med dom! Men jag har iofs inte provat ngt annat företag så jag vet ju inte hur de är i förhållande till andra! Det låter ju dumt att betala 500-600 kr hos AnalyCen om man kan få samma tjänst för 400 kr någon annanstans! :)

Första året då jag använde dem så testade jag även deras erbjudande att de sätter ihop ett foderstatsförlag åt ens häst och eftersom det samarbetar med Krafft så var det ju bara Kraffts produkter i det förslaget! :D Så det har jag slutat med nu!
 

Liknande trådar

Foder & Strö Skall se om jag kan ta ett nyare kort på henne. Detta är från april. Men hon har lagt på sig rejält nu. I vintras va hon lite för smal...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
7 969
Senast: Marvin
·
Foder & Strö Ja, hur gör ni nu på sommaren om ni åker iväg och få fodrar med hö? Fyller ni ut bristerna i höst med krafft och tillskott eller gör det...
Svar
15
· Visningar
1 191
Senast: Ullmerkott
·
Foder & Strö Efter årets bete har det varit lite svårt att hitta en lagom nivå på utfodringen av min häst, hon har både lagt på sig och sen tappat...
2
Svar
24
· Visningar
1 584
Senast: skiesabove
·
Foder & Strö Tips på förmånligt protein? Har fått rådet att ge min häst mera protein.Vad är vettigaste att köpa? Köpte en färdig mix från Krafft men...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 839
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp