Annonsera mera hundar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bifogade filer

  • 1548863154191.png
    1548863154191.png
    2,1 KB · Visningar: 17
Här där jag bor vill man börja grina varje gång man tittar in under "hundar" på "blocket".

Hane, 9 månader, staff/grand danois/ridgeback bortskänkes pga vi har inte tid eller plats för honom

Valpar 8 veckor kelpie/tax. Jättesöta och mysiga och busiga

Maremma/collie för adoption

Valpar säljes. Pappan är wolfhound/ staghound / kelpie /pitbull
Mamma: wolfhound / bull arab

Vad är det för Wolfhound de menar när de skriver det därborta? Är det någonting typ Sarloos?
Om någon skrev wolfhound här vore det en irländsk, men jag kan tänka mig att det är något annat där hos er. :)
 
Det gjorde dom inte, eller så är dom knarksäljare/langare.

De som köper drar nog åt det hållet iaf.
Såg en omplacering för lite sen (som jag hoppas är från samma kull och att det inte finns flera!!)
Den olplacerades för andra gången(född typ mars eller maj - 18)och då hade den varit i nya hemmet i två (!) veckor, men det fungerade inte. Den krävde mer än de kunde ge. Vad tror man? Varför läser folk inte på lite? Bara lite??
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund En nyfiken fråga: vad vore det motsvarade ordet till att adoptera? Omplacera så ger man bort hunden, men man kan inte säga att man...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
4 323
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 023
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
3 822
Senast: Dopy
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag började läsa Bukefalos-trådar regelbundet när jag var typ 8 år gammal. Det var år 2005. Sedan dess har jag varit en hängiven läsare...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 821
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp