Marknaden håller på bli mättad.Hur kan dom variera så otroligt mycket i pris?
Såg en för 11 igår.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Marknaden håller på bli mättad.Hur kan dom variera så otroligt mycket i pris?
Såg en för 11 igår.
Google translate,![]()
Haha det antar jag att det är men hur kan det bli så totalt felGoogle translate,![]()
Haha det antar jag att det är men hur kan det bli så totalt fel. Och raserna/beskrivningen av föräldrarna...
Colden, inte golden, inte för att jag vet vad det är för "ras".T.ex dom snackar om en "golden", därmed så blev det ordet i google translate eller liknande gyllene. Play = leka eller spela. Däremot fattar jag inte hur annonstiteln säger labrador, sen är hunden en blandras av huvudsakligen golden men kan vara reggad i SKK? Iallfall så anmäl annonsen!
Kan inte hitta annonsen längre så tror den är borttagen.T.ex dom snackar om en "golden", därmed så blev det ordet i google translate eller liknande gyllene. Play = leka eller spela. Däremot fattar jag inte hur annonstiteln säger labrador, sen är hunden en blandras av huvudsakligen golden men kan vara reggad i SKK? Iallfall så anmäl annonsen!
Och inte bara colden utan vi har här även labbe (rubriken) och sen är pappan en långhårig svart hund men valpen är registrerad i SKK. Förvirring på hög nivå!Colden, inte golden, inte för att jag vet vad det är för "ras".![]()
Nej, den är ju inte det men det gick ju att lösa.Kan inte hitta annonsen längre så tror den är borttagen.
Och inte bara colden utan vi har här även labbe (rubriken) och sen är pappan en långhårig svart hund men valpen är registrerad i SKK. Förvirring på hög nivå!![]()
Propaganda för pudelmixar på malou efter tio just nu. Man blir så trött.![]()
Hahaha! Så mycket okunskap i malou efter tio. Speciellt roligt att det är evidensias chefsveterinär där."Rasen" är så enkel och snäll och bla bla bla bla. Helt plötsligt ryker hundarna ihop i bråkPropaganda för pudelmixar på malou efter tio just nu. Man blir så trött.![]()
Hundarna började slåssInte förvånad, kändisar gillar ju allt som anses trendigt. Innan var det ju chihuahuor.
Ser sällan på TV numera.En påminnelse att jag har gjort rätt val att göra just det
Hahaha! Så mycket okunskap i malou efter tio. Speciellt roligt att det är evidensias chefsveterinär där."Rasen" är så enkel och snäll och bla bla bla bla. Helt plötsligt ryker hundarna ihop i bråk
Dessutom ser samtliga helt nervösa ut
Det värsta var ju att evidensias CHEFSVETERINÄR var där och propagerade för pudelmixarOj, det är inte som att de allra flesta sällskapsraser är enkla och snälla precis som många blandraser kan vara?Men hör och häpna! Så unikt! Här satt jag och trodde att både pudlar och (utställnings)labradorer var just enkla och snälla hundar som har gjort dom så populära i många länder hos hundägare.
Som sagt är TV mest trams och mest en massa rika kändisar som sitter och snackar i en soffa.Att folk ens orkar titta på TV nuförtiden.
Det värsta var ju att evidensias CHEFSVETERINÄR var där och propagerade för pudelmixar![]()
Det värsta var ju att evidensias CHEFSVETERINÄR var där och propagerade för pudelmixar![]()