Annonsera mera VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä, en shettis. Fölet är renrasigt, verkar det som. En tjuvbetäckning tänker jag att en hade kommenterat i annons? Kan hoppas på att det är någon som har dålig koll på när ponnyn är född, snarare än en som har betäckt en ettåring.

Hoppas du har rätt i det 😬
Visste inte ens att var möjligt för en ettåring att bli dräktig. Har sett ett x antal 2 åringar bli dräktiga och sedan fölat som 3 åringar men 1 år..😳
 
Hoppas du har rätt i det 😬
Visste inte ens att var möjligt för en ettåring att bli dräktig. Har sett ett x antal 2 åringar bli dräktiga och sedan fölat som 3 åringar men 1 år..😳

Tror att du redigerade ditt svar efter att jag tryckte "gilla", eller läste jag slarvigt (som det står nu känns inte som att en tumme upp är rätt reaktion)? Hur som helst, jag googlade just det och fick bl.a. upp gamla Buke-trådar som bekräftade att det är fullt möjligt för åringar att bli dräktiga.
 
Alltså det är skitsvårt att tacka nej till folks hästar. Jag letar efter en ”the one” en såndär som man känner i hjärtat att detta kan bli bra. Och visst är det svårt att känna enbart när man ser de på kort. Men vissa fastnar man bara inte för, de känns inte alls som min framtida vän. Men personerna har ändå tagit sig tiden att skriva och det vill man tacka för. Och det känns så dumt 😩

egentligen inga knasiga annonser eller sagt något. Ville mest få ur frustrationen
 
Alltså det är skitsvårt att tacka nej till folks hästar. Jag letar efter en ”the one” en såndär som man känner i hjärtat att detta kan bli bra. Och visst är det svårt att känna enbart när man ser de på kort. Men vissa fastnar man bara inte för, de känns inte alls som min framtida vän. Men personerna har ändå tagit sig tiden att skriva och det vill man tacka för. Och det känns så dumt 😩

egentligen inga knasiga annonser eller sagt något. Ville mest få ur frustrationen

Äsch. Det är väl inte dumt om du inte tror hästen kommer att passa dig. Dock kan det ibland vara så att hästen inte lockar på bild men är helt fantastiskt verkligen. Du kommer veta när du hittar din framtida 😊
Bara skriv som det är, bättre att skriva det än att inte svara alls iaf 😊
 
Äsch. Det är väl inte dumt om du inte tror hästen kommer att passa dig. Dock kan det ibland vara så att hästen inte lockar på bild men är helt fantastiskt verkligen. Du kommer veta när du hittar din framtida 😊
Bara skriv som det är, bättre att skriva det än att inte svara alls iaf 😊
Så kan det vara absolut! Men den behöver inte vara snygg eller ha en flashig bild. Det kan va den tråkigaste hagbilden, men får man en magkänsla så går jag på den ☺️
Men ska tillägga att det finns många fina ponnyer!
 
20201222_071126.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 789
Senast: ako
·
Hästmänniskan Har inte skrivit här inne på hästforum på några år sedan jag sålde min häst men nu måste jag bara skriva av mig. Jag har som sagt inte...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 235
Senast: Sirap
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 217
Senast: Sirap
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 489
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hundrädda
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp