Annonsera mera VI

Såg just en annons på en häst. Det står i beskrivningen att rasen är kallblodstravare och på bilden ser det onekligen ut att vara en kallblodstravare. Men i själva annonstexten står det ”...drömmer du om en Frieser häst är det här ridhästen för dig!”

Nog för att hästen är helsvart men jag tror nog att de som verkligen drömmer om en Frieser nog köper en Frieser och inte en kallblodstravare 😏

Åring till salu. I annonsen står bl.a "Denna häst passar dig som vill utvecklas med en unghäst. Du som är intresserad av unghästar och skulle vilja satsa på tex unghäst VM?"

Trevlig häst på filmen men kände mest att oj, unghäst VM var ju väldigt specifikt och ett ganska stort mål - inte något som bredden av varken folk eller hästar satsar mot/räcker till.

Liknande trådar

Ekonomi&Juridik Prutar ni när ni köper häst? När gör ni det i så fall? Innan eller efter besiktningen? Hur lägger ni fram det? Jag är jättedålig på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 707
Ekonomi&Juridik I november hämtade jag hem en sprillans ny wagonette åt min ponny, nytt för att jag skulle slippa problem. Supertrevlig vagn att åka osv...
Svar
13
· Visningar
2 678
Ridning Jag har letat efter en medryttarhäst sedan i somras men hittar ingen. Det är ett problem jag aldrig har haft förut och då har jag varit...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 262
Övr.Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 057

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2021
  • Uppdateringstråd nr 24

Hästrelaterat

• Linjeavel Argentinus