Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min man har fullmakt att hämta åt mig och då inbegriper det recept till hunden ocksåSlänger in en fråga här och hoppas någon vet. När det gäller djurrecept, kan man skicka någon annan att hämta ut åt en?
Behövs fullmakt?
Sist det var aktuellt för mig (några år sedan) räckte det att jag kunde uppge personnumret för den som stod på receptet.Slänger in en fråga här och hoppas någon vet. När det gäller djurrecept, kan man skicka någon annan att hämta ut åt en?
Behövs fullmakt?
Min man har fullmakt att hämta åt mig och då inbegriper det recept till hunden ocksåFixas på 1177
Tack!Sist det var aktuellt för mig (några år sedan) räckte det att jag kunde uppge personnumret för den som stod på receptet.
Ja kan man, behövs ingen fullmakt.Slänger in en fråga här och hoppas någon vet. När det gäller djurrecept, kan man skicka någon annan att hämta ut åt en?
Behövs fullmakt?
Som sagt behövs ingen fullmakt, men jag har varit med om att personalen inte riktigt velat lyssna på det örat..Slänger in en fråga här och hoppas någon vet. När det gäller djurrecept, kan man skicka någon annan att hämta ut åt en?
Behövs fullmakt?
Jag har tagit med legitimation på den person som stått på receptet och visat mitt också.Slänger in en fråga här och hoppas någon vet. När det gäller djurrecept, kan man skicka någon annan att hämta ut åt en?
Behövs fullmakt?
Jag tog med barndomshunden när jag flyttade från mina föräldrar som sedan fick gabapentin utskrivet. Gick oftast men vissa vägrade ge ut det till mig. Viss förståelse ändå pga det är en stark medicin människor också kan ta men det var lite spännande varje gångSlänger in en fråga här och hoppas någon vet. När det gäller djurrecept, kan man skicka någon annan att hämta ut åt en?
Behövs fullmakt?
Japp, reagerade också. Mycket märkligt skrivet.En med "pausad ridverksamhet" som erbjuder kostnadsfritt tillfälle att rida, eller vill ha hjälp med att motionera hästarna, beroende på hur man ser det. Men... "Vi är kort om flickor 11-15 år"... "Du ska få vara på hästgård utan förälder närvarande"... "Du ska vara född mellan 2011 och 2015".
Bara jag som... Jag vet inte, det känns lite olustigt?Massor av folk som ger hjärtan och hyllar det fina initiativet (inlägg på Facebook). Jo, jag kan förstå det på ett sätt, men samtidigt... Varför inte killar? Varför inte äldre än 15? Varför inga föräldrar med?
Ungefär som dom som skriver att hästen som har sadeln är 1,70"Vet ej mått osv, sitter bra på en travare" på en sadelannons.
Med stallet fullt av travare som drar allt från Ponny till X-Full och ingen har en rygg den andra lik så känns den beskrivningen väldigt upplysande![]()
Mitt halvblod var 1.70 och drog 165 i täcken, min travare nu är 175 och drar 155.Ungefär som dom som skriver att hästen som har sadeln är 1,70jaha, sen då? Samma med täcken.
En universalMitt halvblod var 1.70 och drog 165 i täcken, min travare nu är 175 och drar 155.
De har dock samma sadel trots att den ena var halvblod och den andra är travare. Betyder det att jag har en sadel som passar alla hästar?
Kan inte släppa detta, har ingen i kommentarerna ifrågasatt det märkliga?En med "pausad ridverksamhet" som erbjuder kostnadsfritt tillfälle att rida, eller vill ha hjälp med att motionera hästarna, beroende på hur man ser det. Men... "Vi är kort om flickor 11-15 år"... "Du ska få vara på hästgård utan förälder närvarande"... "Du ska vara född mellan 2011 och 2015".
Bara jag som... Jag vet inte, det känns lite olustigt?Massor av folk som ger hjärtan och hyllar det fina initiativet (inlägg på Facebook). Jo, jag kan förstå det på ett sätt, men samtidigt... Varför inte killar? Varför inte äldre än 15? Varför inga föräldrar med?
Kan det vara så att såna kommentarer raderas?Kan inte släppa detta, har ingen i kommentarerna ifrågasatt det märkliga?
Ingen aning, vet du?Kan det vara så att såna kommentarer raderas?
Kan inte släppa detta, har ingen i kommentarerna ifrågasatt det märkliga?
Jag har en sånMitt halvblod var 1.70 och drog 165 i täcken, min travare nu är 175 och drar 155.
De har dock samma sadel trots att den ena var halvblod och den andra är travare. Betyder det att jag har en sadel som passar alla hästar?
Åh herregud! Vill hon en sälja den kan man undra.I en specifik grupp har jag märkt att många byter ut flera av orden mot emojis. Det började väl med att byta ut orden som kan förknippas med försäljning, för Facebook tillåter ju egentligen inte försäljning av djur. Men det har eskalerat... Denna var riktigt jobbig att tyda!
"rider 99% ensam, för att
ska vara trygg = sällskap.
Ej trygg med🏎🏍. OK med
.
som behöver regelbunden
för att fungera för
.
=
heltid +
och inte
nerver sedan
blev mamma.
Närreagerar för något vill
ta till flykten, och hon är samtidigt en i vissa situationer bestämd / envis
så ej enkel.
mans
.
Egentligen redo attigång direkt. Ut i skogen med sällskap så är det en okomplicerad
OM man är lite
själv.
utifrån att
och
kommer krävas för
"
Hoppas nu att alla emojis hängde med när jag kopierade texten.