Annonsera ut häst, hur formulera sig?

Jag tycker att det var en bra och ärlig annonstext. Jag tror inte att den som köper honom kommer att känna sig lurad eller få obehagliga överraskningar. Hoppas att han hittar sin människa! Lycka till!

Tack! Har inte kommit fler svar, men tror man får försöka fokusera på att det verkligen är en snäll och trevlig häst, som säljs som hobbyhäst och lite vidareutbildningsprojekt till nån som vill ha en trevlig kompis. Han är så charmig och alla gillar honom för det. Hade det bara varit så att vem som helst kan rida så skulle det vara perfekt.
 

Liknande trådar

Gnägg Här kanske finns någon eller några med erfarenhet av att ha en "sommarhäst" från en ridskola? Skulle ni vilja dela med er av hur det...
Svar
12
· Visningar
1 471
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 888
Hästmänniskan Jag läser om och om igen hur hästar som sålds som snälla och lugna plötsligt blir ohanterliga och farliga, och köparen påstår att...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 758
Senast: co-SMAD4
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 241
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp