JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Annorlunda fråga om baksele!
Sv: Annorlunda fråga om baksele!
Jag har då aldrig sett en såååå svängd sadelgjord i hela mitt liv, och vad gör den åt hennes päronformade buk?
Suck suck så trött jag är på detta problem! Hoppas det blir bättre när hon har fått banta lite
Utrustning
Jag har en unghäst e.Akribori med kort, närmast spikrak och väldigt bred platt (tänk ponny...) rygg och en relativt "normal" manke. Vi...
5
6
7
Hästhantering
Imorgon tänkte jag ge mig ut och rida helt själv för första gången med min foderhäst. Har ridit honom själv ett par ggr förut, men då...
Utrustning
Det finns många "ska" och "måste" när det gäller sadelutprovning, framför allt här på buke. Det ska vara på ett visst sätt mm. Folk...
2
Bildtråd
Gnägg Han är ärligt talat rätt så ren…
sweep
22 minuter sedan
Atletix
Hästvård Jag har inte märkt nån direkt skillnad på nån av våra, men båda är konvalescenter och jag hoppas att dom läker fortare med det :-).
Lavinia
26 minuter sedan
Svar: 270
Visningar: 26 403
Vård
Ormbett
Hästvård Men nej vad sorgligt att läsa. Tyckte du gjorde så fint jobb med såret av de bilder du visat här.
Ajda
37 minuter sedan
Svar: 84
Visningar: 8 757
Vård