Äntligen...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ingrid och Lukas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 1 663
I

Ingrid och Lukas

Hej,

För oss som bor ute i urskogen är det inte så lätt att få tag på vissa saker. Jag fick leta mig halvt tokig innan jag fick tag på Eskadron grimman nedan, den fanns inte på någon affär här omkring men till slut blev det napp på en internetbutik.

eskadronblaslam.jpg

Åååå jag är så glad :love: över grimman, Lukas var väl måttligt imponerad men bestämde sig ändå för att ställa upp på en bild :angel:

Tycker gott någon internetbutik kunde ta hem hela Eskadrons sortiment, lätttillgängligt och bra via internet...

~Ingrid

Sv: Äntligen...

Den grimman fast med mörkbrunt fårskinnsludd i nacke och på nosryggen köpte jag på Globen för halva priset. Sjukt snygg. :) Har även matchande grimskaftet. :p

Hallonsoda skrev:

Nej nej nej, märkesnörd. :p
Dessutom är du bara avis, så det så. ;)

Förresten Hallon, du ska inte på Eurohorse i påsk? :angel:

Jag skulle gärna dit.. men att åka med en okaänd tjej :eek: :eek: :eek: för mina föräldrar... och känner ingen annan som jag kan släpa med dit :(

Hallonsoda skrev:
Jag skulle gärna dit.. men att åka med en okaänd tjej :eek: :eek: :eek: för mina föräldrar... och känner ingen annan som jag kan släpa med dit :(

Meh, jag är väldigt civiliserad, social, vältalande och trevlig.
Dessutom kan jag franska. :idea:

Du får väl säga att du ska på buketräff? :p

Fin grimma. :) Och Lukas är lika fin som vanligt!
Får man fråga vilken wesbshop det var du köpte den ifrån?

Eller så kommer du hit innan :idea:, och typ sover över så dom får se vilken uuunderbar tjej du är! (sen kan man ju alltid fejka att du varit inne i stan men haft brottom och att jag därmed träffat dig en gång :angel:)

Förlåt IL, jag tycker grimman är snygg.

cactuspower skrev:
Fin grimma. :) Och Lukas är lika fin som vanligt!
Får man fråga vilken wesbshop det var du köpte den ifrån?

Tack, han är lika snäll som han är fin :love:

Köpte den från http://www.storahallebo.com/ väldigt bra service via mail och snabb leverans. Den finns i rosa också...

~Ingrid

Lord Owen skrev:
Den grimman fast med mörkbrunt fårskinnsludd i nacke och på nosryggen köpte jag på Globen för halva priset. Sjukt snygg. :) Har även matchande grimskaftet. :p

Ahhh... vill ha vill vill ha :love: det var en sådan jag jagade efter först men kunde inte hitta den någonstans. Det blev den här istället och jag blev grymt glad då jag fann den. Suck, halva priset... sådan tur har jag aldrig :smirk:

~Ingrid

Horze har ju de grimmorna (de med mörkt fårskinn). :)
Ibland har man tur. ;)

Hallonsoda skrev:
Eller så kommer du hit innan :idea:, och typ sover över så dom får se vilken uuunderbar tjej du är! (sen kan man ju alltid fejka att du varit inne i stan men haft brottom och att jag därmed träffat dig en gång :angel:)

Förlåt IL, jag tycker grimman är snygg.

Det tål att tänkas på! :) Det är ju ett tag till påsk, tills dess har man säkert arbetat ut en grym plan. :D Annars kommer jag till sthlm någon helg så far vi till hästbiten så *vips* har du träffat mig. :)

har oxå en ganska nyinköpt eskadron grimma (eller ja, i falsterbo i somras....) fast min e mörkblå, köpt på www.henrikssonsridsport.se
supersnygg den oxå!
söt han är lukas :)

piggis_83 skrev:
har oxå en ganska nyinköpt eskadron grimma (eller ja, i falsterbo i somras....) fast min e mörkblå, köpt på www.henrikssonsridsport.se
supersnygg den oxå!
söt han är lukas :)

Tack, ska kolla om dom kan ha nåt intressant i sitt sortiment...

Kollat nu: dom har då inga sådan grimmor på sin hemsida. Synd!!!

~Ingrid

Jag vet att de har dem i butiken i alla fall så du kan ju ringa dit och beställa en? :)

precis, de har nog inte med allt på hemsidan, maila o fråga! hon som har den affären är supertrevlig så hon kan säkert hjälpa dig. jag har köpt ett grimskaft därifrån oxå, det är beigt/brunt/ljusblått. borde ju matcha din grimma oxå! :)

Ingrid och Lukas skrev:
Den finns i rosa också...

~Ingrid

IMG_1220.JPG

Åååååååh! Vilken FIN! :love:
Det må vara det absolut dyraste i grimväg för mig, men en sån SKA min plutta ha. Och därmed bastu :p

Ynthe skrev:
IMG_1220.JPG

Åååååååh! Vilken FIN! :love:
Det må vara det absolut dyraste i grimväg för mig, men en sån SKA min plutta ha. Och därmed bastu :p

Den är verkligen superläcker, finare i verkligheten har jag hört.

~Ingrid

Men vad coolt att du har gett dem bilden på honom i grimman!!:) Eller sålde du den dyrt?:D

Jag har fortfarande inte hittat min drömgrimma.... Den mörkgröna med vitt fårskinnsludd från Eskadron. *suck*

Liknande trådar

Trav Tänkte roa er med en följetong om en ganska originell häst.. 4-årigt sto, inköpt för slaktpriset, osedd långt uppifrån. Enligt... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 571
Senast: ghost
·
Träning Har haft uppe en tråd för ett bra tag sedan ang. mitt sto och en del funderingar runt henne. Behöver nog lite råd över vad jag ska göra...
Svar
4
· Visningar
1 114
Senast: nexxa
·
F
Träning Åh, äntligen kommer ett genombrott!!! Min lilla buse till ungponny (tre i maj) som var nästintill ohanterad när jag köpte henne, gick...
Svar
7
· Visningar
945
Senast: Francess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Inredningstråden nr3
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur