Bukefalos 28 år!

App där man kan lägga in mått-se diagram??

Aliche

Trådstartare
Ja, nu har jag googlat och letat i appstore men jag hittar inget! Jag vill ha en app (helst gratis men rimliga pengar OK) där jag kan lägga in mina mått som, överarm, midja, lår m.m. och sen se som ett diagram men det finns ju inte!

Är det någon här som använder någon bra? Jag är medlem på Viktklubb.se men vad jag kan se kan man bara lägga in midjemått och inget annat...
har ingen våg och jag tycker ändå måtten är det som säger mest om huruvida träningen har effekt :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 438
Senast: Calmiche
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 543
Senast: IngelaH
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
33 020
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
686
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp