Bukefalos 28 år!

Årets bästa serie

Men åh, nu fick jag ett behov av att se Haven och Dead like me igen. Nån som råkar känna till om nån streamingtjänst har dem?
 
The Rain
Altered Carbon
Sense8
Nobel
The Alienist
The Expanse
Sen har jag sett om Serenity, The Good Place, Miss Fishers murder mysteries, Killjoys, Zoo, Black Sails, Queen of the South och SOA, men de är ju inte nya.
Hmm, tittar för mkt på serier tror jag:cautious:
 
Jag tror det?
Om jag inte minns fel så kommer det en ny säsong 2019!

Jag var ju inte så impad av Bodyguard då, jag har i år upptäckt Scott & Bailey och ska strax se sista avsnittet av säsong 4. :)
Jag har just börjat på s4 av S&B, älskar!

Skulle vilja se om hela LoD men den verkar inte finnas kvar.
 
Håller inte med många.

Westworld säsong två var så komplicerad så orkade inte se fler än tre avsnitt.

Killing Eve var mest konstig, gillade Sandra Ohs karaktär men that’s it

Däremot älskade jag:
-Sharp Objects
-Castle Rock (Bill Skarsgård var läskigt bra, och ja serien var läskig för den som inte gillar sådant)
-Love sista säsongen. Älskar den serien! :love:
-The Chilling Adventures of Sabrina
-Handmaid’s tale var bra men tyckte inte om slutet på säsong två, vet inte om jag orkar med fler faktiskt
 

Liknande trådar

Kultur Jag trodde det fanns en tråd typ "Vad läser du just nu?" här på Buke, men hittar den inte. Så jag gör en egen, efter artikeln hos BBC...
2
Svar
33
· Visningar
1 757
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 110
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan För ungefär 1 1/2 år sedan började planerna om att jag och min syster skulle renovera barndomsstallet hos grannen och ställa dit vår...
Svar
14
· Visningar
3 219
Senast: tara
·
Hästhantering Hej Har en häst på foder som jag haft hand om i 3år nu och som alltid vart en jäkel på o bitas o nafsas. Oftast biter han inte hårt...
Svar
5
· Visningar
7 686
Senast: xmobilexd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp