Islandshästryttare
Trådstartare
När är besöket i Stockholm?
3 juni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När är besöket i Stockholm?
Har tänkt på dig @Islandshästryttare när jag åker förbi Danderyd på vägen till jobbet![]()
Fått tid hos min fysioterapeut på sjukhuset nästa vecka. Det känns bra. Jag har själv legat på för att få en tid till hos henne. Av det första besöket är mitt enda minne att jag grät. Vad hon gav för information och instruerade om har jag inget minne av. Jag mådde så psykislt dåligt då att jag inte hade någon förmåga att ta till mig något. Så det känns skönt att träffa henne igen eftersom min rehab inte alls går framåt. Kanske har jag missat någon viktig information.
Du kan Spela in nästa gång! Det är guld värt att vara trygg i att inte måsta minnas allt.Fått tid hos min fysioterapeut på sjukhuset nästa vecka. Det känns bra. Jag har själv legat på för att få en tid till hos henne. Av det första besöket är mitt enda minne att jag grät. Vad hon gav för information och instruerade om har jag inget minne av. Jag mådde så psykislt dåligt då att jag inte hade någon förmåga att ta till mig något. Så det känns skönt att träffa henne igen eftersom min rehab inte alls går framåt. Kanske har jag missat någon viktig information.
Jag brukar ofta även be om att få skriftlig info! Antingen direkt på plats eller om de kan skicka via post eller någonstans på 1177.Du kan Spela in nästa gång! Det är guld värt att vara trygg i att inte måsta minnas allt.
Hur går det för dig @Islandshästryttare Hur mår du?
Hoppas att besöket gick som du hoppats på @Islandshästryttare !![]()