Okej. Liten handlingsplan;
- Advokat- har hittat ett par stycken jag ska ringa och rådfråga. Om Lilla främst, ifall jag kan stå på mig om att hen ska bo kvar med mig men vara med pappa när jag jobbar. Och om hur man bör fasa in det. Jag ska också fråga om försäljning av min del av företaget, hur bör jag gå tillväga och är det ens lämpligt. Jag vill inte framstå som ute efter att straffa honom. Bara få vad jag har rätt till. Jo och kolla om de tror att det går att anmäla avlyssningen såhär sent efter plus ifall det är bra eller dåligt för mig.
- Huset - jag har bokat in en mäklare för värdering av huset imorgon. Ska ta in fler men nånstans måste man börja.
- Ansökt om samarbetssamtal, informerat honom samt idag påmint att han måste signera. Även skickat länk till signeringen eftersom han hävdar att han inte fått varken sms eller mail ang det.
- Ska ringa familjerätten och fråga kring hur deras rekommendation kring så små och boende ser ut. Jag vill ta med en plan för hur jag skulle tänka mig att det kan se ut.
Funderar på hur jag ska göra kring att han bokar saker med barnen utan att ha en dialog med mig. Om jag helt ska skita i det. Eller ska jag åka till skolan och hämta på fredag och påtala att jag inte fått veta nåt från pappan så jag visste inte vad som faktiskt var bestämt. Eller ska jag smsa honom dagen innan och fråga vad han planerat med hänvisning till att jag ju inte vet när han tänker komma hem med dem, om de ska äta med honom eller hemma etc. Dessutom hörde jag honom säga till Mellan i telefon att han ska försöka sluta tidigare och hämta direkt när skolan slutar(13). Tänker han då att Mellan ska vara på fritids 13-16.30 annars? Det måste ju läggas in minst 14 dagar I förväg. Och Stora slutar före 16 också, vart ska hen vara så länge? Ska jag hämta hen? Ska hen driva runt i skolan bara?