Köpte ut mitt ex, han begärde en summa som var dubbelt mot vad han skulle ha egentligen enligt värderingar. Men människan är oresonlig och pengar är pengar så kände att mitt välmående var viktigare än att behöva gå den långa vägen via rättsystemet osv. Det är ett år sen nu när jag inte klarade av mer att leva med någon som verkligen kunde vända på en sekund och bli arg för något man sa, gjorde eller som han upplevde var fel. Jag har kvar alla hans saker i huset. Människan skaffade en lägenhet och tog inte ens med sig sina kläder. Så har ett helt rum med arvegods, kläder osv som inte är mitt. Vet inte vad han tänker med, att det är ett sorts straff?
Så lämna så fort som möjligt. Vi ska inte behöva vara en förälder åt vår vuxna partner, vi ska inte behöva vara den som regulerar en vuxen människas känslor bara för att den inte kan göra det själv och inte kan söka hjälp för detta.
oh, Hej! Jag vet att du läser det här! (Han vet mitt användarnamn) kan du SNÄLLA komma och hämta dina saker? Vet inte vad du håller på med, men du beter dig som en obstinat tonåring… som vanligt……/Mandy