Ipalollipop
Trådstartare
Bankmöte på onsdag och kontraktskrivning på torsdag! Känner mig så lättad och kan äntligen pusta ut. Känner inte de minsta ångest. Jo över mensen men ska ta test imorgon bitti :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker att det är helt naturligt att känna en massa känslor i det här läget, det är helt normalt och okej. Det kan vara rädsla för att bli själv, hur ska det bli nu? Och saknad eller sorg över att det inte blev som du hoppats. Eller annat. Men när det gått lite tid och allt har lagt sig kommer det kännas bättre.Fick en jobbig känsla imorse och vi hade lite gnabb men sen kom vi överrens om att vi måste sluta kasta skit på varandra och försöka göra de bästa av sitsen den tid som är kvar. Vi kramade varandra och jag började gråta. Samtidigt som de känns rätt så känns de också fel och jag kommer känna saknad men vet att ingen av oss är på en bra plats. och jag hoppas nu han fokuserar på sig själv och tar tag i sitt mående som han har sagt så får vi se vad framtiden kan utvisa.
Vad jag förstår när jag söker på det kan han om bodelningen är klar på onsdag "vräka dig" men han har inte rätt att slänga ut dina saker (egenmäktigt förfarande).Han hotar att jag ska vara ute nästa vecka annars kastar han ut alla mina grejer. Har han rätt att göra så enligt lag?
Vi har tidigare kommit överens att jag flyttar 1/6 men efter han läste i min mobil så har jag inte ens en vecka på mig.Vad jag förstår när jag söker på det kan han om bodelningen är klar på onsdag "vräka dig" men han har inte rätt att slänga ut dina saker (egenmäktigt förfarande).
Äger du huset fortfarande?Vi har tidigare kommit överens att jag flyttar 1/6 men efter han läste i min mobil så har jag inte ens en vecka på mig.
Ja fram tills de är klart å han säger de ska va klart nästa vecka å då ska jag flyttaÄger du huset fortfarande?
Om det finns uppskrivet nånstans så är du safe tänker jag. Besittningsskyddet är starkt. Men jag killgissar lite här.Vi har tidigare kommit överens att jag flyttar 1/6 men efter han läste i min mobil så har jag inte ens en vecka på mig.
Jag kan hitta någonstans att bo men problemet är alla mina grejerOm det finns uppskrivet nånstans så är du safe tänker jag. Besittningsskyddet är starkt. Men jag killgissar lite här.
Men, med tanke på hans beteende så kanske det vore skönt att inte bo med honom?
Jag hade hyrt ett förråd tills du får lägenheten om det finns i din närhet. Det kostar inte så mycket. Hade inte något ha kvar grejerna utan att bo där.Jag kan hitta någonstans att bo men problemet är alla mina grejerMen han har väl lugnat sig lite idag men tycker fortfarande jag är en skit, och att han inte litar på mig. Att de kommer ta tid för honom att lita på mig igen, att han måste se att jag ångrar mig osv.
Jag kan hitta någonstans att bo men problemet är alla mina grejerMen han har väl lugnat sig lite idag men tycker fortfarande jag är en skit, och att han inte litar på mig. Att de kommer ta tid för honom att lita på mig igen, att han måste se att jag ångrar mig osv.
Flytta så fort som möjligt och avbryt kontakten när allt är klart. Stora red flags på honom. Finns noll anledning att fortsätta ha kontakt med en man som beter sig som honom.Jag kan hitta någonstans att bo men problemet är alla mina grejerMen han har väl lugnat sig lite idag men tycker fortfarande jag är en skit, och att han inte litar på mig. Att de kommer ta tid för honom att lita på mig igen, att han måste se att jag ångrar mig osv.
Men varför skulle du ens ha någon typ av relation med han alls efter att ni brutit upp. Han verkar ju verkligen inte vara någon kul person.Jag kan hitta någonstans att bo men problemet är alla mina grejerMen han har väl lugnat sig lite idag men tycker fortfarande jag är en skit, och att han inte litar på mig. Att de kommer ta tid för honom att lita på mig igen, att han måste se att jag ångrar mig osv.
Nej. Om du är folkbokförd på adressen så är det ditt hem och han får inte slänga ut dig eller ditt bohag. Han måste isf begära handräckning av Kronofogden men det är rätt krångligt.Han hotar att jag ska vara ute nästa vecka annars kastar han ut alla mina grejer. Har han rätt att göra så enligt lag?