Avelsföreningen anordnar inte kvalitetstävlan.

FadeAway

Trådstartare
Enligt ryktet är det på grund av att de inte vill ha löshoppningen och anser att de ska vara färdiga att hoppas uppsuttet.

Men hur ska man ställa sig till detta? Föreningen i fråga är både jag och min mor medlemmar i och har en fyraåring som ska visas om hon är redo. Nästa år ska ev min nuvarande treåring visas nästa år om vi inte betäcker.

Jag är inte helt pepp på att fortsätta vara medlem i just denna föreningen nästa år. Det är ju tur att man inte bor allt för avsides utan kan åka till en andra föreningar.
 

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 708
Senast: LovingLife
·
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 385
Senast: cherie
·
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 181
Senast: Cilva
·
Hästhantering Har ett litet problem med den ena hästen. Han är 8 år, väldigt snäll men har attityd, är känslig och uppmärksam, både när det gäller...
Svar
18
· Visningar
2 147
Senast: Jealle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp