Bacon i frysen

_FiA_

Trådstartare
Hur länge kan man ha bacon i frysen innan det blir dåligt? Jag fryste in det så fort jag köpt det, men det är ju inte fryst i affären.
Jag har såklart googlat ;) men hittar bara information om gris brukar hålla 3 månader i frysen. Men bacon är väl rökt också?
 
Hur länge kan man ha bacon i frysen innan det blir dåligt? Jag fryste in det så fort jag köpt det, men det är ju inte fryst i affären.
Jag har såklart googlat ;) men hittar bara information om gris brukar hålla 3 månader i frysen. Men bacon är väl rökt också?
Bacon blir inte "dålig" i den bemärkelsen att du blir dålig av den. Den är salt, lufttätt packad och jag har haft väääldigt gammal bacon som jag fräst upp och inte känt någon skillnad på alls. :D
 

Liknande trådar

Mat Varit lite virrig o huvudet det sista på grund av smärtor och smärtstillande så tinade mina fiskblock med hälleflundra igår. Såg sen att...
Svar
5
· Visningar
404
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 097
Senast: Snubbelfot
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
882
Senast: Tonto
·
Övr. Hund När jag kom hem från jobbet nu ikväll kom ett sms om att ett paket jag beställt med fryst färskfoder (24x500g) kommer att leveraras...
Svar
3
· Visningar
526
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp