Bukefalos 28 år!

Bästa LED-rampen till bil?

Mia_R

Trådstartare
Jag behöver nya extraljus till bilen och ska då köpa en LED-ramp men hur jag än letar hittar jag inga bra tester på nätet. Jag är ute efter en ljusstark som både har bredd och längd då jag kör där det finns mycket vilt. Någon som har några tips? Det är en Peugeot den ska monteras på så det fungerar inte med dubbla eller en jättestor, men minst ca 500 m ljusbild hade varit fint.
 
Jag behöver nya extraljus till bilen och ska då köpa en LED-ramp men hur jag än letar hittar jag inga bra tester på nätet. Jag är ute efter en ljusstark som både har bredd och längd då jag kör där det finns mycket vilt. Någon som har några tips? Det är en Peugeot den ska monteras på så det fungerar inte med dubbla eller en jättestor, men minst ca 500 m ljusbild hade varit fint.

Har du kollat på Bilupplysningen? Jag har köpt min ramp där och är nöjd med den. Jag tror inte just den finns kvar men den är typ Viklight som de har nu. Personalen var väldigt trevlig när jag ringde med frågor.

Min kostade ca 3000 kr för ett antal år sedan och hänger med fortfarande (den satt först på Saaben och sedan flyttade jag över den till Volvon).
 
Har du kollat på Bilupplysningen? Jag har köpt min ramp där och är nöjd med den. Jag tror inte just den finns kvar men den är typ Viklight som de har nu. Personalen var väldigt trevlig när jag ringde med frågor.

Min kostade ca 3000 kr för ett antal år sedan och hänger med fortfarande (den satt först på Saaben och sedan flyttade jag över den till Volvon).
Ja, jag har kollat men hade helst hittat ett oberoende test istället för att alla återförsäljare säger att deras är bäst. :(
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 264
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 435
Senast: Calmiche
·
Utrustning Det är väl ingen hemlighet att jag "lågintensivt" letar efter en dressyrsadel till H.H. Jag har en tanke om att först titta ut en dito...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
16 430
Senast: Magnum
·
Trädgård & Växter Nu åker gräsklipparjäveln ut, jag blir galen på den. Har tidigare haft billiga gräsklippare, tänk 2 - 2500 kr nya. Fungerat över...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 830

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp