Banankontakt! *ULVLEK*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det som skaver är hur Q förklarar/ursäktar sig, hur hon snurrar in sig i sina egna tankegångar och att hon reagerar på att du skriver så snabbt att jag och Schantana röstade på samma. :)
just förklarar/ursäktar sig är något hon alltid gör när hon känner sig ifrågasatt, det är iaf min erfarenhet.
Men diskussion om dig och Schantana håller jag med om.

Ih! Nu gick min ulvradar igång. Varför känns det som två ulvar som pratar med varandra? Alltså hemlig och @fio ?

Fast det är klart, om fio är i lyan borde jag vara käkad redan. :cautious:
Eftersom jag vet var jag har mig själv börjar jag tro att Habina och fio är i lyan, åtminstone Habina. Därför faller min röst på henne (sorry Habina, jag misstror dig i alla lekar :p).
hemlig röstar på Habina

Det skriver jag ju i inlägget? Läser du selektivt?
tja det kanske jag gör ? jag vet ju iaf vart jag har mig - och här kommer det * trumvirvel* att du skulle ha fel om mig för första gången sedan jag började leka- då får jag tillskriva det din ulvometer som har fel- men du seglar hööögt upp på min lista just nu

Dl 2 kl 00.00

21:13 lilltess röstar på quarter4ever
23:20 Snurrfian röstar på Lilltess
23:22 bumpo röstar på Lilltess
23:27 Habina röstar på quarter4ever
23:44 quarter4ever röstar på Habina
23:45 Fio röstar på Artline
23:48 LenaH röstar på Lilltess

23:57 hemlig röstar på Habina

lilltess: 3
quarter4ever: 2
Habina: 2
Artline: 1

Eftersom jag vet var jag har mig själv börjar jag tro att Habina och fio är i lyan, åtminstone Habina. Därför faller min röst på henne (sorry Habina, jag misstror dig i alla lekar :p).
hemlig röstar på Habina

Om vi var i lyan ihop skulle jag inte tjata om att hon skulle käka mig. ;)

Artline röstar på Lilltess.
Jag förstår inte riktigt vad hon reagerar på hos Q. Tycker Q är som vanligt. Känns som hon vill sprida misstankar dit och även Habina. Två ulvkollegor?

tja det kanske jag gör ? jag vet ju iaf vart jag har mig - och här kommer det * trumvirvel* att du skulle ha fel om mig för första gången sedan jag började leka- då får jag tillskriva det din ulvometer som har fel- men du seglar hööögt upp på min lista just nu
Jag tror inte du är ulv och du hävdar att jag har fel?? Är detta en blooper eller är du full?

Dl 2 kl 00.00

23:59 Artline röstar på Lilltess

lilltess: 4
Habina: 2

scheisse, klockan bara går.
de som står ut mest för mig idag är liksom igår Q, sedan Habina och även Lilltess.

Q utifrån mina tidigare tankar från igår, samtidigt som jag idag tycker hon fått vara väldigt mycket i försvarsläge och därför varit lite defensiv och kanske inte besvarat alla inlägg.

Lilltess eftersom hon är så låst vid Q

Och slutligen Habina eftersom jag tycker hon verkar sprida misstankar åt flera olika håll.

och sedan seglar Fio upp med sin röst på Arlitne som jag verkligen inte förstår!

jag måste rösta

Paddington röstar på Habina pga att hon sprider misstankar åt olika håll.

Fasiken, det här känns inte bra. Jag hoppas de som röstar på lilltess vet vad de gör. Jag misstänker att hon kan vara god. Låt oss hoppas att hon är ond spion eller ulv. :nailbiting:

Dl 2 kl 00.00

23:59 Artline röstar på Lilltess
00:00 Paddington röstar på Habina

lilltess: 4
Habina: 3

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 560
Senast: qitis
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 660
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
15 556
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 492
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈