Det skriver jag ju i inlägget? Läser du selektivt?varför?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skriver jag ju i inlägget? Läser du selektivt?varför?
just förklarar/ursäktar sig är något hon alltid gör när hon känner sig ifrågasatt, det är iaf min erfarenhet.Det som skaver är hur Q förklarar/ursäktar sig, hur hon snurrar in sig i sina egna tankegångar och att hon reagerar på att du skriver så snabbt att jag och Schantana röstade på samma.![]()
Eftersom jag vet var jag har mig själv börjar jag tro att Habina och fio är i lyan, åtminstone Habina. Därför faller min röst på henne (sorry Habina, jag misstror dig i alla lekarIh! Nu gick min ulvradar igång. Varför känns det som två ulvar som pratar med varandra? Alltså hemlig och @fio ?
Fast det är klart, om fio är i lyan borde jag vara käkad redan.![]()
tja det kanske jag gör ? jag vet ju iaf vart jag har mig - och här kommer det * trumvirvel* att du skulle ha fel om mig för första gången sedan jag började leka- då får jag tillskriva det din ulvometer som har fel- men du seglar hööögt upp på min lista just nuDet skriver jag ju i inlägget? Läser du selektivt?
Eftersom jag vet var jag har mig själv börjar jag tro att Habina och fio är i lyan, åtminstone Habina. Därför faller min röst på henne (sorry Habina, jag misstror dig i alla lekar).
hemlig röstar på Habina
Jag tror inte du är ulv och du hävdar att jag har fel?? Är detta en blooper eller är du full?tja det kanske jag gör ? jag vet ju iaf vart jag har mig - och här kommer det * trumvirvel* att du skulle ha fel om mig för första gången sedan jag började leka- då får jag tillskriva det din ulvometer som har fel- men du seglar hööögt upp på min lista just nu
Du är mer bekymrad över Lilltess än dig själv?Fasiken, det här känns inte bra. Jag hoppas de som röstar på lilltess vet vad de gör. Jag misstänker att hon kan vara god. Låt oss hoppas att hon är ond spion eller ulv.![]()
den var för sen...Q ändrar till lenaH
tror hon kan vara mer pälsad än lilltess
och i vilket fall att lilltess inte är i lyan
Du är mer bekymrad över Lilltess än dig själv?![]()