Aha! Det är så man ska göraFör få hjärtan antagligen. Strösslar man medblir man aldrig bannad
/förlåt, sluttramsat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha! Det är så man ska göraFör få hjärtan antagligen. Strösslar man medblir man aldrig bannad
/förlåt, sluttramsat
Tveksamt om det kan rädda dig dockAha! Det är så man ska göra![]()
![]()
Nej men modsen, nu får ni nog tagga ner lite. Är det här verkligen en rimlig kommentar att få en varning för?! I så fall kommer X antal medlemmar (däribland jag!) vara livstidsbannade inom kort.Inlägget är kvar jag spann helt enkelt vidare på @Inte_Ung där hon skrev nåt om o spela kvinna vid behov. Jag tycker följdfrågan inte är konstig särskilt då jag känner igen mig själv men det kanske va fel smiley? @dobbis
Och som @Inte_Ung skriver- många vet om det.
Ginnies: Menar du att du kan ta på dig en klänning?![]()
Du anar inte hur många gånger jag har fått sitta på händerna för att inte svara "Fråga Dobbis!" när folk i den här tråden undrat hur en banning funkarAha! Det är så man ska göra![]()
![]()
Ja jag är väl det perfekt ex för just den frågan, det är bara o låta bli emoijer och sitta still i soffan utan att röra tangentbordetDu anar inte hur många gånger jag har fått sitta på händerna för att inte svara "Fråga Dobbis!" när folk i den här tråden undrat hur en banning funkar![]()