Jag har inga barn, kommer aldrig att få några barn och har aldrig någonsin velat ha några barn.
Steriliserade mig när jag var 25 år (typ exakt på dagen. Skulle ha gjort det tidigare men lägsta åldern enligt lagen är 25 år).
Jag har aldrig någonsin ångrat mig.
Tillhör nog också skaran "hatar barn". Framförallt tål jag inte hur de låter. Jag begriper mig inte heller på barn.
Blir irriterad varje gång jag är i mataffären och barn springer runt och skriker och föräldern (till 99% mamman) inte bryr sig.
Varför får inte jag ta med min väluppfostrade dvärgpudel in i affären när osnytna, skrikande ung

är det?
Jag har i alla år haft två krav på en blivande partner: Inga barn och ingen hamster.
(Nu menar jag inte djuret hamster, utan hamsterbeteendet, att samla och spara på allt).
Än så länge är jag singel och lär så förbli. Efter att levt ensam så länge så tror jag inte heller att det finns någon som skulle stå ut med mig (eller någon som jag skulle stå ut med).
Jag har utvecklat alldeles för många olater som singel ... trivs dessutom förträffligt ensam.
Eller, ja ensam är jag inte. Jag har alltid en pudel i närheten.