Bukefalos 28 år!

Barnvagnar... hur ofta punktering med lufthjul???

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Barnvagnar... hur ofta punktering med lufthjul???

Vi har en Carens med lufthjul. Har aldrig fått punktering och har haft vagnen i snart ett år och den är köpt begagnad. Vi valde den vagnen bland annat för att den hade lufthjul och är bred, stadig och lättkörd på landet. Vi kör nästan bara på grusvägar, i stan använder vi aldrig vagnen.
Tidigare hade vi en gammal Emmaljunga utan lufthjul, men vi bytte snabbt ut hjulen eftersom det var hemskt att köra den utan. Så jag är helt klart för lufthjul och har ingen erfarenhet av pukteringar. Fast visst det kan ju hända.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Hej! Jag letar efter en barnvagn men det är ju ta mig fasiken omöjligt. Jag kan ingenting. Vill att det ska vara stabil nog att ha på...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
9 753
Gravid - 1år Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: Jenka
·
Övr. Barn Om några månader så kommer vår nya familjemedlem till världen och det börjar bli dags att ta tag i barnvagnsinförskaffandet. Men det är...
Svar
19
· Visningar
2 138
Senast: ako
·
Gravid - 1år Vi väntar en lillebror i juli till Ludvig (snart 6) o Amanda ( snart 2.5), och den här gången funderar jag starkt på syskonvagn. När À...
Svar
17
· Visningar
2 369
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp