Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har precis köpt en Igloo extended. Höga förhoppningarVisa bifogad fil 180545
Jag har Uhip Igloo coat för det är kaaaaallt här, den är som en sovsäck men förvånansvärt bekväm, kan lätt rida ett helt pass i den utan att det känns otympligt. Tog två storlekar upp för att ha plats med många lager under och jag gillar att ha lite löst.
Det är en otroligt skön bärbar sovsäck!Igloo-sovsäcken ser skön ut
Är lite sugen på en stierna för jag har inte sett en enda negativ kommentar om den, men hur varm är den? Den ser tunn ut och jag vill kunna rida vid åtminstone -15...
Tycker bäst om en Uhip som är av gammal modellVad tycker ni är bästa ridkappan och vilka bör man undvika? Jag vill ha en VARM men ändå så smidig att man kan träna ordentligt i den. Och prisvärd, kan få kosta en del men då vill jag ha bra kvalitet. Gärna snygg också![]()
Jag har en stierna jacka (alltså kort modell) och den är absolut inte lika varm som uhips varmaste, men det beror lite på vad man vill ha? Jag tänker att den är bra för ett aktivt ridpass där iaf min jättevarma fråm uhip är på tok för varm för ett dressyrpass tex.Igloo-sovsäcken ser skön ut
Är lite sugen på en stierna för jag har inte sett en enda negativ kommentar om den, men hur varm är den? Den ser tunn ut och jag vill kunna rida vid åtminstone -15...
Jag tycker tyvärr inte uhip håller särskilt bra. Tyget på de jackor/kappor jag haft går sönder väldigt enkelt. Dragkedjorna krånglar fort också.
Älskar min stierna-kappa, men rider knappt nåt i minusgrader pga känsliga luftrör. Men kall har jag aldrig känt mig när jag gör stallsysslor.
Jag lever i min ELT Saphira, eller mina, jag har en i stallet och en civil.