Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Snyggt jobbat! Gud vad fint med PB och utan känningar! :)

Wysiwyg: Bra jobbat! Blir impad av er som orkar intervaller, jag mysjoggar mest. :p

Intervaller är sjukt bra att köra med löpgrupp! Bor inte du i sthlm? Kom med och spring med run club :D Gratis och proffsigt upplagt!

Oh shit, jag tror att jag precis grävde min egen grav... Råkade börja diskutera utmaningar med min otroligt tävlingsinriktade kollega. Så vi ska köra mest km, han och jag bara. Insats? Timmar. :cautious: Vem kom med förslaget, jo jag såklart. :grin: Vi har inte kommit överens om antalet timmar ännu, men det kommer att bli av. Vad tror ni? Det ska ju svida för den som får jobba några timmar extra, men det ska ju fortfarande inte vara sjukt jobbigt? Kommer att dela upp det med en om dagen, men hur många? Tre? Fem? Vad hade ni kört på?

Alltså, jag måste vara lite trög för jag förstår inte hur du menar alls :o Dela upp det med en om dagen? Vad? :confused:

Jo, det gör jag. Vad är det? Finns det även för långsammare löpare, det går inte så fort för mig..

En timme om dagen, dvs om jag förlorar så kommer han en timme senare och jag jobbar gratis en timme åt honom. :p

(Vi jobbar alltså tolvtimmarspass och är bemannade hela tiden, så det behöver hela tiden sitta någon här.)

Jaha, så ni kör hela utmaningen och därefter ska timmarna jobbas igen för den som förloras? En timme per dag? Mer än fem timmar känns lite taskigt nästan :p

Ja, precis. :) Mmm, fler än fem vore drygt, så tre eller fem är väl det som ligger uppe som förslag, från mig iallafall.

Beror kanske lite på hur länge utmaningen är också, tänker jag. Hur länge kör ni?

Alla tempon! På måndagar o tisdagar enbart för tjejer men hittills inga intervaller, onsdagar blandad grupp men intervaller gör man ju liksom "på ett ställe". Man joggar ex till humlegården (typ 1,5 km), har löpskolning och sen löpning, och löpningen är då i sitt tempo. Man byter riktning efter varje intervall så gruppen hålls ihop! =)

Ska köra mån 18:00 med sherun, sen åker jag på semester. Men hojta om du vill haka på. Gratis och man får fin tisha! ;)

Det är nästa fråga, en eller två månader tror jag. Vet inte när vi kör igång heller, beror nog på min operation. Tänkte föreslå att vi kör hela tiden men inte typ dagarna efter, vi är ju bara två så lite flexibelt kan det vara. :)

Gud vad kul det låter! :)

Mammas: Ok, ja är utmaningen längre så kanske straffet kan vara fler timmar :D

Låter roligt, ska höra med min partner bara. Vi har inte setts så mycket den senaste tiden och jag ska redan iväg och träna på tisdag kväll. Men det låter jättekul!

Hahaha, noo säg inte så. :p Kommer inte föreslå fler än fem timmar iallafall, det lär kännas som det är. :p

Fick beröm av den starkaste bruden som går på våra pass idag, att jag blivit stark! :D Så roligt! :D

Nää, mer än fem timmar skulle jag inte heller gå med på! Kul med kommentaren, man får lite boost för självförtroendet då :)

Kul med framsteg! Trist att jag inte kunde följa med. Ställde dock in en del av planerna för dagen och hade lite kvalitetstid och en mycket mysig promenad :) joggingtur ikväll tror jag, kanske lite intervaller?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 122
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 489
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 128
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka