Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Jag lovar :D! Vägarna här är väldigt mjuka (sand och skog främst) så förhoppningsvis är de skonsamma mot benen iaf. Har tidigare haft en väldigt tacksam kropp och har aldrig fått känningar :). Får lov att ta rejält mycket i trä på det :D!

Bra :D

Niyama: Ja, eller ge fan i att springa i skogen när det har regnat? :angel: :D

Emtherlia: Nu är de inte röda längre, bara svullna... :crazy: Ja men precis, bygga lite pannben har aldrig skadat!

Ja, det får ta den tid det tar helt enkelt. En mil sprunget, varmt men det gick bra. :)

Välkommen hallonsoda! :)

Haha, jäklar vilken runda! Det kommer krävas en hel dagsplanering för att få rent skorna :p Men vad kul att det går framåt med löpningen, alltid kul när man ser förbättringarna så tydligt :)

Tog med mig skorna in i duschen, efter en stund var de rena men sen fick jag göra rent duschen också för det hade skvätt lera överallt :rofl:

Ja det är himla kul! :)

Haha, jag ska nog köra på basutbudet någon månad och se om jag bli tillräckligt tillfredsställd av det eller om jag får en craving efter mer ;)

KL

Alla här i tråden är asduktiga :banana: *pepp pepp*

Välkommen tillbaka hallonsoda! :)
Grattis till körkortet!

zasso: Aj! Men bra jobbat med tiderna.

mammas: Heja! Hur länge varar utmaningen?

Såg att jag ligger 9 på utmaningen på endo, måste försöka klättra alla fall några placeringar innan den är slut :p
Men blev en promenad på 6.95km idag alla fall, verkar som att jag ligger på ungefär 5km/h när jag går, ska jobba på att höja det. Joggade lite också, mini tyckte det var jättekul :D

KL

Baaah! Jag har total inspirationsbrist vad gällande födointag!

Idag har jag ätit:

Frukost: Två knäckemackor med keso och kalkon
Lunch: Fyra McNuggets och sötsur sås, en lakritspuck (nyttigt o.s.v. :angel:)
Mellis: En liten soyachokladpudding :confused: och några svarta oliver

Now what? :o

I övrigt har jag cyklat 5 km, gått en promenad på stan och gjort några basic övningar med min nya kettlebell. Ska träna lite mer när jag inte avlider av värmeslag :p

Samma här, total idetorka till mat idag.
Orka stå vid spisen i värmen. Så nu försöker jag komma på något kallt som jag och mini kan äta ikväll. Potatissallad är ju ett alternativ förstås, men då ska man ha nåt till också. Vanlig sallad går ju också men mini är nog inte så intresserad av det :p

För min del får det nog bli soppa... Så får jag laga mat till matlådor för jobbet inför helgen också vilket får bli kycklinggryta. Usch vad jobbigt :p

Kl

Har precis målat tånaglarna och sitter och försöker välja klänning till morgondagen. Har tre olika och jag har ingen aning om vilken jag ska välja:nailbiting:

Borde jag ge mig ut och springa en runda ist?:cautious:

Du får ta hjälp av bukeoraklet :D
Men jag velar också mellan två st, vi ska bara vara hemma i morgon så tror jag sparar den nya till midsommardagen. Blir middag hos svärföräldrarna då.

Lv: gott med soppa.
Här blev det potatissallad och grillad kyckling.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 164
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 520
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 138
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka