Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Omg du är smart! Får stänga av "Parks and Recreation" och röra lite på mig samtidigt som jag fortsätter fundera över klänningvalet... Har ni valt kläder för morgondagen?

Det kom du på nu? ;)

Uniform. :( på dagen hinner jag luncha med svärisarna och fira lite, blir nog jeanskjol och någon top. :)

Vilka resultat du visar upp hela tiden! Och fortfarande sjukt snygg midja :)

Kl
Ang sthlmsträff kan jag alla helger (men inte veckodagar kommande 2 veckor, därefter inte söndag kvällar).

Ibland är jag snabbtänkt som få;)

Det blev 3,5 km på långsam tid pga att jag sprang 10ggr upp och ner i en brant backjävel! Men det var skönt att känna att benen fick lite motstånd:)

Just det ja, nu har jag uteslutit en av klänningarna så har endast två kvar att välja på, spännande värre va?!:p

Kl
Här går det fortfarande dåligt men är peppad på att springa imorgon :) och kanske gymma i helgen.

Börjar acceptera att jag inte har ork att träna en massa på vardagarna när jag jobbar ute hela dagarna, märks på både mig och hundarna att det faktiskt är ansträngandd med hyggeb, så motion får ci iaf.

Vet inte om jag skrivit det men jag är så sjukt sugen på att vandra! Gick en liten bit längs Upplands leden igår på väg till etg hygge, där var det jättefint :) (andra delar verkar dock gå längs väg, inte lika kul. Sambon kläckte idén att vi ska ta ett landskap om året. I år hoppas jag dock på att få till nån kortare (typ 2 dagar) här i närheten. Ingen av oss ska ha nån ordentlig semester så.

Jag hade nog resonerat precis likadant om att inte motionera mer än det du gör på dagarna :). Det där intjatade i att lyssna till sig själv är nog inte så dumt. Själv var jag sur för att min kondis blivit så dålig idag, så jag bestämde mig för att springa den sträcka jag vet exakt längd på; 7,5 km till den första vägkorsningen. Det gick faktiskt! Mina ben och jag är dock inte bästisar i nuläget. Sen var jag tvungen att ta mig hem därifrån samma väg också, och sprang ca hälften av den biten, så jag tycker jag har tränat digert!

KL

Precis gjort 20 situps på gymbollen. Nu förbereder jag mig mentalt för att snöra på mig mina rosa skor och dra ut och springa. Träningskläderna är redan på :D

Kl

Glad midsommar alla fina beachisar! :love: Hoppas ni har en riktigt fin dag.

Jag har klippt gräset, mer motion än så blir det nog inte ;)

Vem är blender i utmaningen?

Jag ska gå till jobbet sedan, det blir dagens enda motion för min del.

Ja, dessvärre. :( har iallafall plockat två byttor jordgubbar att ta med mig till jobbet ikväll, alltid något. :) är ledig de två kommande helgerna dock! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 164
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 521
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 138
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka