Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Veckans träning: Med promenader 16 h 36 m, utan promenader 7 h 56 m. Klart godkänt mao. :D

Måndag: Löpning 6.53 km på 46 min, 35 min styrka på gymmet, 9.7 km PW på 1 h 30 min.
Tisdag: Löpning 5.3 km på 36 min, transportgick 6,9 km på tot 1 h 20 min uppdelat på tre "promenader", 55 min BodyCombat, 30 min Grit Strength.
Onsdag: 45 min styrketräning, 55 min Box-pass, PW 7,35 km på 1 h 3 min.
Torsdag: 50 min crosstraining, Löpning 1 mil (!) på 1 h 15 min, promenad 2,56 km på 25 min, promenad 6,9 km på 1 h 16 min.
Fredag: Transportgick 4,5 km på 50 min
Lördag: Transportgick 3,62 km på 40 min, transportgick 4,9 km på 56 min, Styrketräning 15 min.
Söndag: Transportgick 3,61 på 39 min, sprang med mini 2,37 på 33 min.

Var lite öm i benen i mitten av veckan, men det har gått över nu. Ligger efter med en mil (!) i utmaningen med kollegan, tänkte försöka komma ikapp genom att springa en mil imorgon innan jobbet. Känner mig nöjd med veckans insats, även om passen (på gymmet alltså, inte totalt sett! :rofl:) hade kunnat vara fler. :)

Hej!
Får jag vara med i tråden (igen :o ) ?

Har anmält mig till Body Fit Boot Camp juni-aug (3pass avklarade hittills) och har även 10pass med utomhusträning utöver det att roa mig med. Groupon är bra att ha ibland :D

Smyger in en 'startvikt' imorgon innan träningen och sen igen 10juli (då jag åker till London). Och så vidare efter det... Stark och snabb, here I come!

Tack! Jag är riktigt nöjd faktiskt, och speciellt att kroppen verkar kunna ta så bra att jag ökat med promenaderna (och i viss mån löpningen). Vill egentlien ha in lite fler pass på gymmet, men inser att det inte blir så på sommaren, det är skönare att vara ute. :)

Total sträcka: 74,18 km. :D De känns helt ok nu, men som sagt, lite ömma i mitten av veckan. Och jag har blåsor i blåsorna. :p

Duktig du är :)

Sitter och funderar på om proteinpulver vore värt att investera i.
Eller om man tränar för lite för att ha nytta av det kanske.
Rea på Sportamore nu också ju *jag ska inte handla, jag ska inte handla * :p

Tack! :)

Jag kör på det ibland när jag har kört ett hårdare pass och inte hinner äta på en stund efter. Men då ska det vara ett rätt hårt pass, så att jag blivit svettig och tagit i ordentligt. Protein är det väl mest musklerna som behöver för uppbyggnad och då tänker jag att det nog inte blir så mycket muskler att jag behöver extra tillskott av protein om jag inte pressat musklerna rejält. :p

Äter du tillräckligt med protein i din vanliga kost och inte tränar supermycket tror jag det kvittar faktiskt. Jag är så dåligt på att få in protein i min dagliga kost att för mig är det bra att få in en proteinshake då och då. Men gott är det ju inte!:yuck:

Jag tycker att chokladen funkar, blandar man med mjölk är det faktiskt gott. :)

Och hur jag inte leder - jag ligger efter med nästan 12 km, uuurgh!

Nä usch och fy! Måste blanda med vatten för att inte kräkas. Klunka i det utan att andas och smaka på det för att jag ska kunna få i mig det. Åh så mumsigt:p

Jag har iofs bara testat två märken och några olika smaker. Men att gå igenom alla tar evigheter:p men när detta pulvret är slut (tar seriöst ALDRIG slut) så kommer jag testa ett annat:) men jag slänger det inte, jag får lov att tvinga i mig det först!

Ok, det finns inte tester du kan få hemskickat om du kontaktar företagen då? Det borde ju ligga i deras intresse tycker jag. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 150
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 495
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 129
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka