Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Grattis! :)

Kul med tjejmilen! Är lite sugen jag med, fast jag bokar nog senare om det finns plats kvar. Perfekt träningspepp i alla fall! Du kommer lätt hinna träna upp dig till dess du som är så duktig och håller igång! :up:

Ha en bra dag idag! Alla ni andra också såklart :D

Stort grattis!

Tack! :)

Grattis beachigaste zassoo!! :bump:

Hahaha beachigaste :D Tack!

Grattis! :)

Kul med tjejmilen! Är lite sugen jag med, fast jag bokar nog senare om det finns plats kvar. Perfekt träningspepp i alla fall! Du kommer lätt hinna träna upp dig till dess du som är så duktig och håller igång! :up:

Ha en bra dag idag! Alla ni andra också såklart :D

Tack! Jaa, anmäl anmäl! :D 30 juli är sista anmälningsdag har jag för mig, det finns några tusen platser kvar men det verkar fyllas fort! Alla grupper under 60 minuter är i alla fall fulla... Kul med mycket folk!

Som motion idag blir det födelsedagscykling :D (Vilket inte innebär något mer avancerat än att jag cyklar och det är min födelsedag). Ska möta upp en kompis strax, det lär bli en hyfsat lugn runda på runt 15 km totalt skulle jag tro. Möjligtvis blir det också en promenad senare, måste ju pausa i tentaplugget ;)

Åh, vad härligt - och grattis på födelsedagen!
Här blåser det hur mycket som helst = tråkigt cykelväder.

Igår blev det ingen träning för mig, bara en kort promenad och träning med hundarna. Jag var så trött att jag slocknade strax innan 22, och snoozade dessutom i en timme i morse. Inte likt mig! Jag skyller allt på min livmoder.

Idag blir det coreboll, något som jag har längtat efter!
Det blev ju pt-timme förra veckan, så jag skippade bollpasset då.

Det visade sig att det blåste ganska mycket här också, iskalla vindar! :crazy: Inte så trevligt. Men 15 km lyckades jag skrapa ihop, nu är jag trött i benen och superhungrig!

Ingen träning imorse... Somnade för sent igår och var snortrött när det var dax att gå upp. Förmodligen ingen annan träning idag för jag måste verkligen försöka plugga inför tentan imorn. Risk för ett U känner jag...

Tack så mycket! :)

Låter bra att fokusera på plugget, det borde jag också göra nu inför sista tentan. Men det tar ju emot att byta träning mot plugg! :p

Hmm... :p Inte aktuellt att boka något nu, blir nog sista-minuten grej ifall jag får plats.

Har pulstränat idag, bokade flygbiljett och glömde mellannamnet :banghead: Sanslös panik innan jag fick tag på flygbolaget och fick det ordnat :p Jag har inte nerver för att resa :angel: ...

Promenerat 3 km också, sugen på att träna ikväll men vet inte riktigt vad :)

*knapp*

Grattis Zassoo på födelsedagen :D

Jag har precis kommit hem från gymmet. Var där i 1h 45 min. Körde på riktigt bra och hela kroppen fick sig en omgång. Då det är enda passet jag hinner den här veckan. Ev ett kortpass på lördag. Riktigt nöjd och kände mig stark. Råkade dubbla vikterna på knäböj, så det kändes riktigt bra.

Dessutom har jag märkt att rumpan tar i när jag ska dra på mig ridbyxorna. Jag får göra som en lite knyck över rumpan. Haha. I-landsproblem. Mötte grannen innan jag gick till gymmet och han sa att jag blivit så smal och att jag var så duktig. Han brukar även se mig ute och springa sa han. Sånt är alltid roligt.

Jag hinner inte med så mkt träning just nu eftersom att det tar mkt tid i stallet just nu. Men så får det vara just nu. Vågen ligger stabilt under 70kg iaf :D

Grattis igen! Hur känns det att vara halvvägs mot 50? :D

Kl

Distansrekord idag! :banana: 4.2 km sprugna utan att gå alls! Genomsnittshastigheten blev 6,42 vilket jag är så fett nöjd med! Sista kilometern tänkte jag typ "du stannar fan inte, fortsätt spring, besvikelsen är total om jag stannar, SPRING".

Körde lite lagomt fartlekar och sprang lite snabbare och sen djur långsamt igen varannan lyktstolpe. Sista kilometern fokuserade jag bara på att försöka hålla en takt och sen sista typ hundra metrarna pressade jag på och gav allt jag hade just då.

Nu blir det pasta och köttfärssås till middag :d

Senast ändrad:

Wys - Grymt jobbat:bump::bump: Och GUD vad gott med pasta o köttfärssås, åt precis lite turkisk yoghurt och musli vilket nu känns väldigt otillfredsställande..:p Och grymt tänkt med på slutet, jag brukar tänka på Biggest Loser-mantrat ibland: pain is temporary - quitting is forever;)

kl

Har varit så jääääkla trött idag. Det var banne mig en hård helg alltså:p Har dessutom sett till att äta igen alla helgens missade måltidskalorier (åt lite dåligt i ett dygn där) i kanelgifflar och glass idag typ. Bra jobbat mig!;)

Iaf, stack ut och sprang vid 17. Tanken var ett lugnt pass med lite stegrande hastighet á la:
Km 1: 6:15 tempo
Km 2: 6:00 tempo
Km 3: 5:45 tempo
Km 4: 5:30 tempo
Km 5: valfritt/nerjogg

Det gick typ som planerat:) Var bara Km 4 som jag tog i lite väl, blev 5:12 tempo istället, men det kändes gött att vara ute o springa ändå trots dagens dåliga motivation och dåsighet:angel:

Fasiken vad grymt att springa så organiserat! :)

Wys, grymt! :)

Jag sprang idag igen. :) slipade timrekordet med 500 m. :D var lite tungt, men det kan ha varit för att jag inte käkat innan.

Har gått ner ett kg till också, 73 nu. Mer taggad att tänka på vad jag äter nu, att maten är hyfsad iaf. Godis äter jag fortfarande, men inte lika mycket. Imorgon är det ingen träning, på torsdag är det 1, 5 h box innan jobbet. :D

BAJSDAG.
I alla fall mat och träningsmässigt.

På måndag börjar jag jobba vilket gör rutinerna och maten bättre, samt träna på gym. DÅ jävlar.

Skönt att du har en plan för att få rutinerna i fas igen, det kommer att gå asbra ska du se. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 086
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
27 891
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 091
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka