Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
På tal om jacka så gjorde jag också ett kap nyligen. Hade kollat ut en träningsjacka på internet som jag åkte till affären för att prova och den satt riktigt bra och dessutom fick jag ett par tights på köpet! Perfekt
Ja jag såg förra gången ni startade utmaningen men jag var lite för feg för att haka på Men om ni tänkte köra igång en ny vid månadsskiftet (för visst kör ni en månad i taget, eller tänker jag fel?) så joinar jag gärna
Jag tog en kort springtur innan. Det vräkte dock ner regn och började åska, så det blev inte så långt. Men jag sprang enligt c210k så jag fick mitt gjort iaf! Behöver nog en ny jacka dock, som håller emot regn lite bättre
Emth: pressar snarare än peppar, men ja. har ont i fötterna, blåsor på hälarna och i händerna (!), men kommer att tvinga mig ut imorgon också. blåsorna i händerna är av de nedrans stavarna. Men gick i mellan 8 och 9 min per km i över sju km ikväll. Jobbigt värre!
Tulipan: den räknar med det du gått/sprungit hittills i månaden om du hoppar in nu.
Jaha, det hade jag ingen aning om. Är dock ganska ny med endomondo, har bara använt den i lite över en vecka så jag har inte så många registrerade träningspass att bidra med den här månaden. Har använt mig av runkeeper innan men jag var inte riktigt nöjd med den appen, endomondo verkar dock passa mig betydligt bättre. Statistiknörd som jag är så tycker jag det är otroligt roligt med alla dessa appar
Haha jag är precis likadan, älskar statistik Så diagrammen på endo är ju heeelt fantastiska
kl
God morgon, god morgon! Jag har sovit tungt i natt, tydligen var det något som liknade monsunregn men det märkte jag inte ett smack av. Snackade tydligen på ganska friskt också med sambon, men bara obegripligheter. Som vanligt då, sa jag
Nåväl, har klämt i mig ett glas mjölk och två finncrisp och nu blir det en cykeltur med vännen! Bara asfalt men det är väl lika bra med tanke på hur jäkla blött och lerigt det är i skogen just nu.
Trädgård & Växter Köpte mer fröer till Pak choi idag. En annan sort än den jag har. Måste ju testa lite olika. Egentligen är det väl fel tid att så nu...
Hundavel & Ras Nä det är just alla ”förhållningsregler” jag nog reagerar på tillsammans 🙂
Har för mig det var hanhundar förresten.
Vet inte hur många...