Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Vilket gym tränar du på? :)

Wys, ja men precis! Å andra sidan är det ju samma saker till båda utmaningarna så jag går ju upp i båda, bara det att den jag nojjar mest för är den mot kollegan. I beachutmaningen är det ju lite lättsamt god stämning sådär, mot kollegan är det blodigt allvar. :p

Jag tycker också vita skosnören! ::D

Och ja, Combat är så jävla jobbigt. Men åååh, så kul!
Och vilken träningsvärk jag brukar få, haha :p

Förresten cili! Idag på griten störde jag sönder mig på min tröja! Vi körde frivändningar, jag var rätt svettig och det var en stor bild mitt på tröjan, tryck så den var "kladdig" sas. Och stången fastnade i märket hela tiden, drygt! Så om du funderar på träningstoppar och tänkte ha tryck, kolla så att den inte stör om man gör frivändningar. :)

Blev då ingen mil för mig. 4 km, sen tröttnade jag. Haha. Blääää.
Så 4 km ganska lugn och skön löpning och sen 2 km powerwalk.

Jag kommer nog få det idag, men nu är det ju svårt att säga om det är löpningen/promenaderna, combaten eller griten. :p

Har nog inte sagt nåt om det.. =)
Bara hälsa på folk vi känner, och hälsa på våra hästar! :D (myyycket off topic, men skakade han på att köpa ett blivande föl förra sommaren som föddes för C:a 3 veckor sedan - så jag är numera en häst rikare.... ;) )

Mammas: Nordic Wellness på Odenplan, genom jobbet mkt bra avtal! ^^

Kul med ny häst! :D

Ah, jag fick höra i helgen att mitt jobb har avtal med sats, ska kolla om jag kan få någon rabatt. :p

Antagligen. :D

Det tycker jag att du ska vara. :)

Smidigt värre har jag lyckats få asont i fötterna - imorgon ska vi till skansen. Bra timing. :p

Förresten cili! Idag på griten störde jag sönder mig på min tröja! Vi körde frivändningar, jag var rätt svettig och det var en stor bild mitt på tröjan, tryck så den var "kladdig" sas. Och stången fastnade i märket hela tiden, drygt! Så om du funderar på träningstoppar och tänkte ha tryck, kolla så att den inte stör om man gör frivändningar. :)

Hittills har jag bara designer med loggan på baksidan, så det ska funka fint :D
Bra att tänka på i framtiden, tackar för det!

Ja, haha, om stången fastnar i trycket på baksidan har man mycket att jobba med i tekniken. :D
Varsågod. :)

KL

Jag måste köpa ett par brillor idag.
Men vilka?

BLZ0074_1.jpg

BBB1222_1.jpg

Vad är det för utmaning du har med kollegan?:)

Kl
Igår blev inte så bra iaf:/ bio med popcorn eftersom det var den sena bion = behöver tugga på något för att hålla mig vaken hela filmen. :p en kort promenad på 3,5 km som gick sakta eftersom jag var helt slut efter att ha legat i solen. Men brun blir jag, alltid nåt!!:D

blev en kort löptur i morse på 3,5 km, fyfaan vad jobbigt. Märks att jag inte sprungit på en vecka och att det var innan frukost:p

Jag tycker de översta var snyggast :)

kl

Jag har varit ute på landet hos föräldrarna de senaste två dagarna och har passat på att vara ute i det fina vädret. Jag och mamma har tagit en power walk om dagen på 9km. Jag ska nog sticka ut och jogga en sväng om ett tag, åker in till stan igen ikväll så det är lika bra att passa på att njuta av naturen medan jag kan :)

Är det bara för mig endomondo är fasligt sega på att få in sträckan man går på utmaningarna? Den är med i flödet och så, men inte utmaningarna.

Jag har precis samma problem, det brukar ta bra lång tid innan sträckan registreras i utmaningarna.

Jag har ett par Bliz som ser ut nästan sådär (är det där Velo? jag har Pursuit). De är jättebekväma och jag är supernöjd med dem. Så jag röstar på Bliz!

Bra - så får det bli ett par Bliz.
Det är Velo :)

Jag tror att det är bättre att ha utbytbara glas än att ha fotokromatiska när en cyklar i skogen.

*kl*

Gissa vem som tog tag i träningen i måndags och vaknade upp imorse med en dunderdum förkylning? :arghh: :banghead: :cry:

Varenda gång. Samma sak. Det är som att universum vill att jag skall förbli otränad och misslyckad! :o :cry:

... Jag har dock lyckats undvika sötsaker idag.
Bortsett från vindruvor :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 164
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 524
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 144
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka