Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

9 km promenad/power walk, trött i benen nu! Kände mig lagom fräsch där ett tag när jag var omgiven av såna där äckliga små runda flugor :wtf: Vidriga små kryp.

Nåväl. Jag har insett att om jag ska klara mitt mål på 125 km löpning + promenader den här månaden så får jag ligga i lite grann. Men det ska väl inte vara omöjligt.

...och nu insåg jag att jag hade räknat fel, jag ligger inte alls efter utan 4 km före. Dåså! Knappa 3,5 km per dag resten av veckan så klarar jag det. :D

Hallå, det går lite trögt här tycker jag? Alla ni som vet med er att ni inte bor i Stockholm, det är bara att ställa in allt jobb och alla andra sysslor till semestern och ta er hit. Jallajalla! :D

Buketräff STHLM, vilka kan?

Helger:
v 26 Mammas, zassoo, Kolfinnur
v 27 Mammas, zassoo, Kolfinnur
v 28 zassoo, Kolfinnur
v 29 zassoo, Kolfinnur
v 30 Mammas (lör), Niyama, Kolfinnur
v 31 Mammas, Niyama, Kolfinnur
v 32 (Mammas), Kolfinnur, Niyama (lör)

Det går jävligt trögt! Var det inte flera som var sugna? Jag tog bort mig från v. 27 nu för det har dykt upp en grej då.

KL

Kan man lägga in distanser på endo i efterhand?
Går ju inte och ha mob på sig när man simmar ju :p

Läser ikapp när jag sitter vid datorn sedan

Japp, går utmärkt! Via hemsidan så väljer du "New workout" i menyn högst upp, via mobilen går du in på History och trycker på pennan i högra hörnet :)

Det är bara att inse, vi är för skräckinjagande så ingen vågar träffa oss! ;)

Nämen det är väl alltid svårt att få ihop grejer på sommaren, folk har så mycket planer. Dessutom är vi väl inte så många som bor runt omkring Stockholm egentligen?

När du är inne på datorn kan du bara klicka på "New workout" uppe till höger.

äsch, du har redan fått svar :p

Jag är sjukt sugen på att beställa:
9336340000075_sportamore_001_jpg_439x356_crop-smart_upscale_q85.jpg

:love: borde.inte.

Men visst var det fler som var sugna på Sthlmsträff? Tyckte det var därför vi pratade om Sthlm för att fler kunde ta sig dit. Nu är det ju bara du, jag, Mammas och Kolfinnur som skrivit upp oss. Och då är det väl bara Mammas så är från Sthlm så blir det bara vi så tycker jag hon ska pallra sig till Uppsala ;)

Jag kanske kan vecka 26! (denna vecka alltså) :) Men det beror helt på, måste hinna träffa kompisar o.s.v. när jag är i Sthlm men om datumet och tiden faller sig bra så kan det gå :) Så ska jag skriva upp mig på ev. vecka 26?

Härligt att du klarade målet :bump: 9 km powerwalk är ju toppen, jättelångt :)

Jag körde 30 min stryka i morse, Nike Club :p Ska köra en Friskis-pass ikväll också!

Jag kommer faktiskt inte ihåg, ärligt talat. Skulle tycka det vore kul att träffa folk men förstår om det är svårt att få ihop något.

Hehe, jag har inte klarat det än men är på god väg ;) Knappt 21 km kvar att gå eller springa på 6 dagar så jag borde fixa det. :)

Härligt, bra jobbat! :)

Det kommer du fixa, bra jobbat!

Kl
En timmes styrketräning idag, känns i armarna! Är astrött rent ut sagt:)

Tänkte springa en mil men kände av lite i knäna - nu är det vila från att springa ett tag så jag inte skadar mig. Meeen, mitt stora problem. Har inte tränat ordentligt sedan i torsdags. Abstinens! Går upp snortidigt och kör ett gritpass imorgon, det behövs!

Vad har ni för träningsplan för veckan? :)

Haha du ligger i som vanligt. Träningsabstinens alltså, undrar hur det känns :angel:

I veckan tänkte jag försöka få till tre styrkepass, och utöver det minst 5 längre powerwalks. Vi får se hur det går, kommer befinna mig i Stockholm och då slappar jag gärna till mig. Ska skärpa mig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 150
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 495
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 129
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka