Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Skönt att du mår bättre psykiskt! Hoppas halsontet ger sig snabbt.

Jag har varit sjuk till och från i nästan två månader nu, så himla trist. Kommer aldrig igång ordentligt för att jag blir sjuk hela tiden. Nu är jag dock äntligen frisk men har troligtvis lyckats hosta mig till en spricka i ett revben eller nåt och har paddling inplanerat imorgon... så jag har vilat och vilat för att kunna paddla. Sen blir det igång ordentligt med träning igen!

Ja visst är det så! :) Sen beror det väl lite på hur vägarna ser ut också - för mig i alla fall. Nu har jag cykelvägar hela vägen till jobbet, innan var det landsväg och folk som hade tokbråttom till jobbet. :grin:

Emth: Tjoho! Så länge man reser sig än gång fler än man faller (eh?) så går det ju till slut! Den här gången överväger jag på allvar att skita i att det är dyrt och skaffa gymkort. :)

Mammas: usch då. Skönt att det är över då, hoppas du kommer igång snart igen! :)

Och tack! :D

Åh, det är min telefon som vägrar pipa när något händer på fb, sjukt irriterande!

/oldschoolmammas som inte kan fixa sånt ;)

(Sorry, ska sluta ota nu!)

Men zass, (FASS ville min telefon autocorrecta till...?) du har väl varit GRYM sedan i vintras? :)

Niyama; låter dumt. Hoppas du får hålla dig frisk!

Tack, jag är faktiskt lite peppad nu så nu får sjukan ge med sig innan jag tappar det igen ;).

Ja, promenera ska jag definitivt göra, är planen. :)

Lården: har inte något gym i närheten typ prova-på-månad? Du kan ju testa isf. Jag skulle aldrig fixa att träna som jag gör utan mitt gymkort. Gärna samma som en tränande vän så kanske du får någon som kan peppa och hjälpa dig? :)

Precis så:D

Kl
Idag blir det en promenad så jag kan lyssna klart på dokumentären jag började lyssna på igår:)

Jag har Friskis i åtanke, som ligger på väg till jobbet. Då KAN jag inte komma undan! Har en kompis som tränar där också. Gratisvecka kan de kanske ha? Men gratismånad känns otroligt.

Sen funderar jag på detta med pass; nu under sommaren går jag på schema och då funkar det ju bra med att boka pass i förväg osv men hur blir det i höst om jag ska leva på timmar och inte vet hur jag jobbar från dag till dag? Nån som jobbar ungefär så?

Då låter det som en bra plan, att ha det smidigt dit är en sak som jag tror är viktigt. Annars måste peppen vara mycket högre, om man ska vara både peppad att träna och mecket att ta sig dit (om det är meckigt alltså).

Men om du blir bokad dag till dag kan du ju boka pass och sedan avboka om du får jobb? Jag vet inte hur det är med Friskis just, men alla jag hört om går det att avboka sig fram till en eller några timmar innan. :)

Ja visst är det så! :) Sen beror det väl lite på hur vägarna ser ut också - för mig i alla fall. Nu har jag cykelvägar hela vägen till jobbet, innan var det landsväg och folk som hade tokbråttom till jobbet. :grin:

Precis, hata vägar utan väggren där det kör lastbilar och bussar... Danmark är bra på det med cykelvägar som tur är!

Mammas: Skönt att det har gått bra, slappa på soffan med gott samvete du!!

Jag har sprungit 7.44 km iaf, km 3,4,5 och 6 gick i 4:57-5:10 tempo, väldigt glad för det! De andra var där rödljus och sånt i vägen och jag orkade inte ta upp telefonen och stoppa den som jag annars brukar göra med pulsklockan. Men trots det en genomsnittstid på 5:29 så måste ha hållt ett bra tempo iaf! :)

Jo jag har hållt igång bra det senaste halvåret, men innan dess var det inte mycket på den fronten! I några års tid har jag kört den där klassiska att man börjar träna på våren, kör några veckor och sen bara lägger av :p Men nu verkar det gå bättre!

Malan, bra sprunget!

Kl

Här blev det en 3 km promenad, har tvingat mig själv till en vilodag då jag känner mig lite seg. Vill bara springa springa men jag måste lugna mig lite :D

Har tydligen inspirerat hela min familj också, nu ska båda mina systrar och min mamma springa tjejmilen :D

HEJJA!! :D
Åh vad roligt! Nu får vi se till att peppa varandra fram tills dess :)

Är ju redan 30 000 anmälda så var ju lika bra att göra det. Och passa på när det i alla fall var en hundring billigare :p

Haha, jag ångrar mig redan :p
Men klart vi ska peppa varandra! Jag vill gärna överleva liksom!

Ja, pengarna spelar ingen roll för mig (jobbet betalar) men det är ju skönt att vara anmäld så man vet att man får en plats.

HEJ LORDEN! :D

Välkommen hit igen! Klart du ska träna, jag behöver pepp! Jag ska ju lyckas hålla igång i nästan ett år nu!

Mammas: Skönt att det gick bra! :)

KL

Har varit ute och sprungit en runda idag. Lite känningar i benhinnorna, ska smörja med voltaren. I övrigt var det samma upplägg som i söndags, och det gick fortare idag! :) Kör på varannan dag så långt som möjligt nu, vågar inte oftare, och mindre blir för lite!

Jag ska peppa mig till miljoner den här gången, det ska Inte bli nån mer gång! Men hur gör man för att tro på sig själv när man misslyckats så många gånger?

Dels är jag trött på att vara den fläskiga, lata i vår familj. Dels vill jag bli stark och pigg. Dels ska jag bannemig in på polisen nu.
:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 090
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 481
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 124
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈