Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är inte min häst utan min medryttarhäst. (eller ja just nu är Santal som jag rider skadad, så det är ägarens andra häst som jag också rider ibland som får tävla idag)
Haha, så att föda barn är ungefär som ett spinningpass? Bra, då har jag inte så mkt att oroa mig för när det är dags då (när väl den dagen kommer, inte än på ett tag).
Japp, jag missförstår med flit men tyckte det lät roligt
kl
Tillbaka på hotellrummet och torr om fötterna igen Norrland har MASSA myrmarker (och massa halvidiotiska renar). Massa mygg också, jag är halvt uppäten.
Problemet är att jag snart ska ner och äta middag och inte har några torra skor. Har ingen lust att gå i strumplästen ju.
Dagens motion=ett par km promenad. Kanske blir lite styrka på egen hand ikväll.
Trist att det var tråkigt! Vad är det som gör det tråkigt, tror du att du kan förändra på något vis så att det blir roligare? Bra jobbat att köra trots trist och jobbigt!
Precis, och då skulle jag inte ha tid att träna heller!
Oj, jobbigt att gå omkring blöt. Du kan inte shoppa typ ett par flipflop på typ konsum, brukar ju gå på någon hundring bara? Tänkte för resten av veckan, om det är lika blött.