Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

+Sleepan: Men vad gulliga ni är :love:

Nu bär det iväg mot stallet, pålle ska tävla och jag ska heja på :D

Det är inte min häst utan min medryttarhäst. :) (eller ja just nu är Santal som jag rider skadad, så det är ägarens andra häst som jag också rider ibland som får tävla idag)

Dressyr är det idag, LB tror jag. :)

Shit vad duktig du är!

Kl

Springa en sväng idag tänkte jag! Igår blev det rygg och överkropp.

Har lagt bort min garminklocka bara :eek: Den är ju nånstans hemma men var??? Ska leta ordentlig nu när jag kommer hem.

kl

Idag har jag en cykeldejt med en okänd människa. :nailbiting:

Via en cykelgrupp på facebook har jag blivit uppraggad, och jag är mycket förväntansfull :D

kl

Alriiight!
Tillslut blev det 11:22km power walk på 1:38min
Samt totalt:
10x15 squat jumps
10x15 sit ups
5x15 back extensions
5x15 pulldowns

Känns som att jag kan vara nöjd med idag även om det inte blev boot camp imorse :D

Fasiken, det blev något vajs med endo så den reggade inte ditvägen. Gick alltså nästan en km helt i onödan!! :eek: ;)

Haha, så att föda barn är ungefär som ett spinningpass? Bra, då har jag inte så mkt att oroa mig för när det är dags då :p (när väl den dagen kommer, inte än på ett tag).

Japp, jag missförstår med flit men tyckte det lät roligt ;)

Springa låter roligt! :D

Kul med dejt Blåbäret! :D

Hur går det för dig Tulpanen? :)

Bra jobbat Lightzone. :) Strongt att palla sådana reps själv!

Haha, typ. :angel: Ont i underlivet, svettigt och jävlar som skriker på en, same same liksom. Men ja, sällan man får en unge efter ett spinningpass dock. :D

Totalt onödigt med motion om det inte är med i utmaningen:D

Kl
Precis kommit hem efter ett 50 min styrkepass, välbehövligt men buhu vad tråkigt och jobbigt!

Då skulle du ha massa barn!

kl
Tillbaka på hotellrummet och torr om fötterna igen :) Norrland har MASSA myrmarker (och massa halvidiotiska renar). Massa mygg också, jag är halvt uppäten.
Problemet är att jag snart ska ner och äta middag och inte har några torra skor. Har ingen lust att gå i strumplästen ju.

Dagens motion=ett par km promenad. Kanske blir lite styrka på egen hand ikväll.

Men eller hur! :D

Trist att det var tråkigt! Vad är det som gör det tråkigt, tror du att du kan förändra på något vis så att det blir roligare? :) Bra jobbat att köra trots trist och jobbigt!

Precis, och då skulle jag inte ha tid att träna heller! :p

Oj, jobbigt att gå omkring blöt. Du kan inte shoppa typ ett par flipflop på typ konsum, brukar ju gå på någon hundring bara? Tänkte för resten av veckan, om det är lika blött.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 089
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 459
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 124
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejt
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur