Sv: Beach 2014 del V
Looking good doing da benböj
då blir det benböj för hela slanten(<--- jag gör benböj
)
Looking good doing da benböj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
då blir det benböj för hela slanten(<--- jag gör benböj
)
Ikväll ska jag äta middag med en kompis. Det blir löksoppa som hon lagar vilket är en utmaning för mig då jag alltid vill laga maten själv för att vara säker på vad som är i och välja de kalorisnålaste alternativen. Men nu blir det soppa tillagad av en frisk person och inte alls gjord enligt mitt sätt att laga mat, vilket är varför jag valt att be henne laga den själv. Än så länge är jag inte stark nog att själv hälla i de där läskiga sakerna eller se dem användas så jag kör lite på förnekelse varianten, det jag inte ser finns inteTill det blir det fruktsallad, samma ingredienser som sist vi åt det vilket blev super gott.
Ser fram emot kvällen även om jag är super trött idag, som nästan alla dagar i och för sig, hann inte med min nya vana att ta en liten vila innan lunchen och sen har det varit fullt upp. Fattar inte varför jag är trött typ dygnet runt. Jag är helt slut på morgonen och får tvinga mig upp men känner mig inte alls vaken (det kan jag förstå eftersom jag tar så mycket sömnmediciner så det blir lite baksmälla) men sen fortsätter det med lika stor trötthet efter frukosten ,efter förmiddags promenaden och efter lunchen. Har några få timmar på eftermiddagen som jag är lite piggare och blir ganska rastlös och orolig men sen runt sjutiden är jag trött igen och har inte alls lust att gå ut med hunden vilket jag måste. Super jobbigt att vara så trött![]()
(...)Fattar inte varför jag är trött typ dygnet runt. Jag är helt slut på morgonen och får tvinga mig upp men känner mig inte alls vaken (det kan jag förstå eftersom jag tar så mycket sömnmediciner så det blir lite baksmälla) men sen fortsätter det med lika stor trötthet efter frukosten ,efter förmiddags promenaden och efter lunchen. Har några få timmar på eftermiddagen som jag är lite piggare och blir ganska rastlös och orolig men sen runt sjutiden är jag trött igen och har inte alls lust att gå ut med hunden vilket jag måste. Super jobbigt att vara så trött![]()