Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Isituss najs! Då kan du ju typ lika som jag då, jag har kört i tre månader!så jäääkla roligt!
@Isituss japp!jag kör för royals, i Stockholm.
ah, jag förstår.
men det finns ju klubbar typ överallt numera. Har du kört lite nybörjartillfällen och fått grundläggande tips säger jag köp grejor och utehjul, träna, åk ev på bootcamp och börja kör på riktigt när du flyttat sedan?
![]()
Just det förresten, gissa vem som glömde sina skor på gymmet idag? Vardagsskor, alltså?![]()
Eeeh, så det är bara att hoppas att de står kvar där jag lämnade dem när jag svänger förbi imorgon!
Haha väntade mig inte att det skulle vara någon rollare här ska jag väl erkänna ^^ Ja alltså jag tror att jag ska önska mig grejor i studentpresent, och sen när jag landat någonstans i landet så ska jag börja köra i ett lag!![]()
@Mammas Förresten, får jag lov att fråga vad du har för alias? Har redan börjat klura på ett eget, men det står stilla![]()
@Mammas Vart kommer katla från? Katlaloo Katlahey? Som i digeloo digeley (hur faan stavas skiten?) Blir ju lite folkkärt namn då![]()
@Mammas Du borde vara en Katlakomb![]()