Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
Slänger in en film från dagens pass, kanske nån tycker det är kul att seBenböj, på filmen kör jag 42,5 kg men gick senare upp till 45. Yes, jag mesar i benböj också
Tycker det ser helt okej ut, men går inte jättedjupt och har en liten tendens att falla framåt ibland. Work in progress
https://www.youtube.com/watch?v=mBaq-cJ5954&feature=youtu.be
Nu blir jag lite flummig kanske, men jag har svårt att hitta mig själv eller vad man ska kalla det. Har ALLTID varit mer eller mindre överviktigt men tyckt att jag mått bra ändå (ända tills jag nådde 93 kg). Ska jag vara helt ärlig så började jag inte träna för att gå ner i vikt utan för att bli stark och orka bära runt på vikten, det fanns inte i mitt huvud att den skulle kunna försvinna. Konstigt kanske men sant. Men jag har alltid sett mig själv som stor. Nu väger jag 68 men vill ner till 60-63 typ. Har oftast storlek 38 eller M. Men jag får inte ihop det i huvudet. Är jag tjock, är jag smal, är jag mullig eller vältränad? Jag vet inte. Spelar egentligen ingen roll för jag är stolt över mig själv och mår jättebra. Men det känns nästan fel och konstigt att köpa kläder i de storlekarna. Jag tränar 6 dagar i vecka och älskar det och jag älskar att bli starkare och snabbare men något gnager i mig ändå.
Förlåt, menar inte att gnälla. Lyxproblem egentligen men tänkte om nån känner igen sig eller om jag är galen :O ;P
Är det några beachisar som är med i Röhnisch Running School under våren?
Jag ska vara med, är förväntansfull och faktiskt lite nervös. Det innebär ju att jag faktiskt måste arsla mig ut och springa...![]()
Vilken jättesöt klänning!
Så himla fin klänning!