Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, inte ett dugg avis på dig som får stå ute och träna i ett varmt land. Inte alls. Inte ens lite. Säger vi.
Nej, alltså, jag är med dig i den här frågan. För min del skulle det vara perfekt, svalt och skönt och mycket mycket trevligare. Visst, när det är 45 grader vill jag inte ha den här ute men tills dess är det ju åtminstone ett par månader.Och sen scrollade jag vidare och såg att den kanske inte alls flyttas upp, du får tjata lite. Så himla jobbigt kan det väl inte vara att flytta upp den? Den kan ju stå kvar där en stund även fast kackerlackorna är borta?![]()
ÅH vad hemlängtig jag blev nu! Låter som en utrevlig dag och Tyresta är ju otroligt trevligt och fint! Brukar alltid gå och dagdrömma om att få rida en vacker häst där3, 5 timmar ute i tyresta nationalpark, mestadels helt offroad men en bit längs vandringled. Mysigt, lär kännas i benen snart och solen känns på kinderna nu. Lyckad hundtävling innan dess så nu är jag trött![]()
Hur gör ni när allt bara känns oövervinneligt och svårt?![]()
ÅH vad hemlängtig jag blev nu! Låter som en utrevlig dag och Tyresta är ju otroligt trevligt och fint! Brukar alltid gå och dagdrömma om att få rida en vacker häst där![]()
Haha! PRECIS så ser mina dagdrömmar ut!Nu kommer jag nästa gång jag går där se framför mig hur du kommer galopperande på en gigantisk svart häst, vrålande "UR SPÅÅÅÅÅR" samtidigt som barnfamiljer och strosare får kasta sig i dikena för att hinna undan!![]()
Klura på det du!@niphredil Hmm, hur lång tid tar tjugo radbrytningar?![]()
vad hemlängtig jag blev nu! Låter som en utrevlig dag och Tyresta är ju otroligt trevligt och fint! Brukar alltid gå och dagdrömma om att få rida en vacker häst där![]()
Men sluuuuuuuta! Säger du att det var på en spansk häst så blockar jag dig på BukeJag red där i höstasfast en annan del.
Men sluuuuuuuta! Säger du att det var på en spansk häst så blockar jag dig på Buke![]()
Nämen seriöst, måste ju vara sjukt fint att rida där borta! Red mycket ponnyridning där som mininiphredil men det minns jag ju ingenting av.
Hoppar in i tråden - hoppas det är ok!
Tidigare har ridningen varit den enda träning jag har pysslat med. Även om jag i skolan haft idrott har det mest inneburit prestationsångest vilket lett till att jag inte kunnat prestera över huvud taget. Jag ville verkligen inte göra något inför andra. I somras slutade jag dock rida och började på dans, men där gjorde sig prestationsångesten påmind igen och jag slutade rätt snabbt med dansen också. För några veckor sedan anmälde jag mig dock till en löparkusPOSE-tekniken) och jag gillar verkligen det! Visst, jag får prestationsångest under dessa träningar också men jag har gett mig fasen på att jag ska ta mig igenom det!
Vi träffas alltså två gånger i veckan, och jag försöker lägga in 1-2 pass hemma också. Muskelmässigt har jag utvecklats väldigt mycke på bara några veckor. Från att ha träningsvärk och knappt kunna röra mig ordentligt i tre dagar, så känner jag bara av den nu. Konditionsmässigt är det dock värre - jag kommer ingen stans! Jag skulle vilja springa lopp i sommar, men har jag inte konditionen så kommer det ju inte funka! Jag klarar alltså inte ens att springa 2 km utan att stanna och vilja dö. Vad ska jag göra?? Egentligen tror jag väl att konditionen är hela sanningen, utan min inställning är säkert också en stor del till problemet. Men hur biter jag ihop, och hur blir jag mer målmedveten?