Mineur
Moderator
Jepp! På de 14 sekunder det tar att gå från omklädningsrummet till utgången lyckades jag glömma att jag just tänkt "men då går jag i gympaskorna ut och byter skor där, så slipper jag gå barfota genom gymmet". Bra där! Ska försöka se om de finns kvar, men idag var jag så tankspridd att jag glömde titta in där när jag körde förbi på väg hem från jobbet. Det är inte många rätt i min hjärna den här veckan, det kan jag säga!@Mineur fråga efter upphittat-låda annars.
Gick du hem i gymskorna eller?
haha tankspridd när du gick därifrån?
KL (för det ska man väl fortfarande skriva?)
Jag sprang intervaller 5km och körde mage och lår/rumpa och rygg idag och tränade på att stå på händer utan stöd.
En matfråga, någon som testat overnightoat? Har för mig att jag läst lite om det här i tråden. Vad kör ni för recept?
Tankspridd? Jag? Näää då!
Jag har testat overnight oats förresten, det provade jag förra veckan! Jag gjorde enligt det här receptet och det blev jättegott, men lite för blött liksom. Nästa gång ska jag ta lite mindre vätska (främst mjölk och juice) samt låta det stå lite längre, så tror jag det blir toppenbra!
@Mineur japp, grit strength körde jag en gång i veckan hela förra våren. Det höjde mitt resultat asmycket, var SÅ bra verkligen. Tyvärr tog de bort det passet som låg så jag kunde köra det jämt.![]()
Men det låter ju lite lovande ju! Då ska jag försöka mig på ett sådant, om jag bara lyckas på plats på ett pass det vill säga... Det är helt sjukt hur fort platserna försvinner, och en gnutta irriterande att man kan boka först 48 timmar innan!