Idag sprang jag veckans sista pass, har satt 3 gånger i veckan som max till en början i alla fall. Om jag lyckas äta och hålla vikten kanske jag kan lägga till en dag sedan,inte än på ett tag, det väntar jag med. Är 3 dagar löpning ovanligt lite eller normalt? Vill ju eftersträva det normala men samtidigt hitta min egen livsstil.
Nu längtar jag verkligen till nästa löppass

På tisdag ska jag till gymmet så då får jag springa på uppvärmningen och sen göra lite rygg och armövningar.
Det är såååå skönt att springa. Mår så bra av det. Har fått en massa energi av det och jag förundras över hur stark och uthållig min kropp är. Springer 20 minuter per gång så det är ju inga långa pass eller sträckor att tala om men jag är förvånad för jag trodde faktiskt inte min kropp skulle orka så mycket efter vad jag gjort mot den tidigare.. Så jag är positivt överraskad och glad. Jag skulle ha kunnat fortsätta säkert 10 minuter till men jag ger kroppen ett tag att vänja sig vid att jag börjat springa innan jag ökar på tiden.
Idag mådde jag skit och var ledsen, trött och ångestfylld men tvingade mig ut på en löptur för jag vet att det har fått mig att må bättre de andra dagarna och även idag infann sig ett lugn men också mer energi och tankarna föll på plats lite grann. Sen fick jag ett spontanbesök av min finaste, finaste vän och fick prata av mig, välbehövligt.
Var hos psykiatri fysioterapeuten och vi gjorde bollmassage och jag brukar gilla det men det jag tycker är jobbigt är att det känns som att bollen trycker på kroppen så fettet väller ut åt alla håll och kanter och att jag är dallrig och tjock. Men hon sa att det inte finns något fett på kroppen, det hon kände på kroppen genom bollen när jag låg på mage och hon rullade bollen på ryggen var endast revben och skelett. Inget fett. Har svårt att ta till mig det då jag kände fettet väldigt tydligt.