Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle tro att det går på motionsbanorna uppe på Billingen![]()
Dom har MTB-lopp också förresten, men det kanske du visste?Hm, sist jag var där sprang vi MTB-stigarna vilka var lika roliga att springa som att cykla. Motionsspåren är fina men inte lika fina.
Dom har MTB-lopp också förresten, men det kanske du visste?
Jag planerar att få till en Billingeklassiker, frågan är bara hur jag ska lyckas med skidorna när jag aldrig åkt längd förut (några få tillfällen med mamma när jag var sisådär 8 år räknas inte direkt)
Bodde där i 8 årJa jag har cyklar Billingeracet! Det går i början av maj om jag inte minns fel och är så sagolikt vackert med alla vitsippor i skogen. Finns en depå i Öglunda(? tror jag det heter) som ligger helt otroligt fint i ett hav av vitsippor direkt efter en superrolig utförskörning. Uppförsbackarna i det loppet är dock inget att leka med, branta och långa.
Har du anknytning till Skövde?
Oj det är inte en variant på Leif Silberskys efternamn utan som du anade är det silverhimmel fast på engelska och och jag menar bara silverhimmel med mitt användarnamn och ingen personHade inte en tanke på honom när jag valde mitt användarnamn.Undrar om det är fler som tänkt som du? borde jag byta användarnamn?
Kan vi inte göra en tävlingskalender för i år, som vi gjorde förra året?
Alltså en lista över de lopp/tävlingar vi planerar att delta i (behöver alltså inte vara hugget i sten!).
Ska du vara med i en tävling som redan finns i listan, lägg till ditt användarnamn. Vid två tävlingar på samma datum, skriv tävling nr 2 på en egen rad så blir det lättare att få en översikt, gör samma sak om du ska springa en annan distans än den som redan står. Datum, tävling, ort, ev sträcka + tävlingsform, användarnamn. Ja, ni ser ju systemet nedan
JANUARI
FEBRUARI
MARS
APRIL
25. Skövdeloppet, Skövde. 5 km löpning. cili
MAJ
11. Vårruset, Göteborg. 5 km löpning. cili
JUNI
1. Blodomloppet, Göteborg. 5 km löpning. cili
JULI
AUGUSTI
18. Blodomloppet, Jönköping. 5 km löpning. cili
22. Midnattsloppet, Göteborg. 10 km löpning. cili
SEPTEMBER
OKTOBER
10. Billingehusloppet, Skövde. 10,5 km löpning. cili
NOVEMBER
DECEMBER
Bokade precis av dagens yogapass på gymmet. Halsen känns inte helt okej och jag har delvis tappat rösten, så det känns dumt att vara med där.
Tänkte köra lite yoga själv här hemma istället, för att försöka mjuka upp musklerna lite men utan att behöva stå en lång stund i lite mer krävande positioner. Och så behöver jag ju inte köra lika länge heller, när jag känner att det räcker för idag är det bara att rulla ihop mattan och placera mig i soffan igen. Det är själavård jag behöver idag, inte träna muskler.
Vet inte riktigt vad jag ska äta heller. Allt river i halsen och det enda jag är sugen på är chips![]()